Lieve meiden,
Begin juli vertrek ik naar Ghana om daar een maand vrijwilligerswerk te gaan doen in een weeshuis. Ik wil voor de kinderen schoolmateriaal ed aanschaffen, daarvoor heb ik al veel acties gehouden en geld verzameld. Via dit topic verkoop ik spullen en sieraden, zodat ik ook met dat geld de kinderen kan helpen!
En nee, dit is geen mooi verzonnen verhaaltje, ik hou namelijk ook een weblog bij.
Hopelijk zit er iets voor je tussen!
- Babyliss expert ioniceramic 2000W föhn, 3 standen + op alle standen is het mogelijk koude lucht te föhnen, incl diffuser. Bijna niet gebruikt omdat ik altijd degene die in de badkamer ligt (van mijn moeder) pak.
- Klein tasje van ongeveer 30 x 20 cm, zwart, stof + nep leer, bevat meerdere vakjes.
- Gehaakte groen met zalmroze tas, A4-formaat, 1 groot vak, behoorlijk zware tas.
- Horloge
- Kettingen:
Het linker bandje met blauwe sterretjes is een enkelbandje, leuk voor in de zomer!
- Armbanden:
Alle spullen zijn in goede staat, de verzendkosten zijn meestal 50 cent (in een envelop op de post). Sommige dingen kunnen niet door de brievenbus! Bieden mag exclusief verzendkosten. Als je vragen hebt, hoor ik het graag!
Liefs!