for everyone who loves that guy..

bij mij in de klas zit een hele leuke jongen, waar ik stiekem verliefd op ben.
een van mijn beste vriendinnen is al heel lang bevriend met hem & heeft gevraagd of ie mij leuk vind. hij antwoordde dat ik wel een leuk meisje was.
vrijdag hadden die vriendin en ik samen les, ze zei tegen me dat ik hem “verkering moest vragen”. maar donderdag is het schoolfeest, ik wil het best doen want ik vind hem leuk.
maar wat moet ik zeggen?
please help me x.

Hmm… beetje snel he verkering vragen… ik zou t rustig aan doen en misschien met m afspreken. kijk dan maar verder :wink:

ik ken hem al best wel lang hoor…

Ja precies hahah,

Hebben jullie vaker afgesproken? Ik zou eerst zekerweten of hij jou ook leuk vind en niet gewoon een ‘leuk meisje’, zo voorkom je een fail op het schoolfeest :wink:

Ehh ja… maar ik denk dat je hem dan als vriend hebt gezien. Dit tilt je relatie met hem toch wel naar een nieuw niveau… spreek dan eerst af voor een date ofzo…

Ik bedoel… verkering vragen? is da nie… wa… kinderachtig?

ga gewoon samen naar bioscoop :slightly_smiling_face:
eerst maar wete of het klikt tusse julie he
& pas later vrage
straks heb je met hem en is die toch heel anders…
not a smart idea.

Is dat Vanessa Hudgens op je profielfoto ding? xD

Ik zou (zoals alle andere ookal zeggen) eerst een paar keer afspreken.
en dan alleen met zijn 2en.

Schoolfeest is natuurlijk wel ideaal om gezellig en leuk te doen.

Jij bent 16? Ik zou dat niet gelijk doen hoor. Hij vindt je een leuk meisje, maar dat zegt niet echt heel veel. Ik zou gewoon eerst daten. Misschien vindt hij je gewoon leuk als een vriendin maar niet meer dan dat, ‘een leuk meisje’ is niet echt duidelijk ofzo. Dus voorkom teleurstellingen en spreek eerst gewoon een paar keer af!

Je gaat meestal toch eerst veel afspreken, daten, elkaar leren kennen, voordat je zoiets vraagt?

sowieso…volgens mij is het al apart als je iemand verkering vraagt, maar dat zal wel aan mij liggen :wink: Eerst afspreken, dan zie je wel verder

vraag eerst of die zin heeft om een keer wat te gaan drinken, ofzo

Vraag eens of hij zin heeft om iets te gaan drinken/ naar de bioscoop te gaan/ iets af te spreken, praat wat met hem, en begin daar pas over een tijdje aan. Je moet niets overhaasten.

wat iedereen zegt, eerst wat met hem afspreken, elkaar leren kennen, en dan pas aan een relatie beginnen.