Foot fetisj?

Ik heb al ongeveer een half jaar een vriend, en hij vertelde me gisteren dat hij een foot fetisj had, en hij had het heel moeilijk om me dat te vertellen. heeft wel een uur geduurt voordat het uit hem kwam.
Als je niet weet wat het is kun je het ff opzoeken op google.
Ik vind het nu gewoon best wel raar als ik bijvoorbeeld met mn voeten nu op zn schoot ofzo lig, ik wou alleen even jullie mening vragen wat jullie ervan vinden?, niet dat ik het uit zou maken ofzo alleen om zoiets want ik hou van hem om wie hij is, maar toch is het best wel raar

Als jij het oke vind, wat maakt onze mening dan nog uit?

Ik vind het echt ranzig.

ik vind het raar, en mn vriend moet echt geen voeten dingen gaan doen tijdens de seks want dan geef ik hem een trap in ze gezicht. dat moet ik echt niet hebben.

maar als jij het niet erg vind? than whats the problem?

persoonlijk zou ik het echt een naar idee vinden want ja dat is toch seksueel en een dude moet van mij niet verwachten dat ik seksuele dingen ga doen met mn voeten want ja nee never :’) Maar zolang je er zelf geen probleem mee hebt dan is er niks mis mee.

Ja oke haha, hij doet tijdens de seks niks met mn voeten, maar wou alleen weten hoe jullie zouden reageren en wat jullie ervan vinden :slightly_smiling_face:

Ik vind het een beetje vreemd. Maar als jij er geen problemen mee hebt en het je vriend niet belemmert in jullie relatie, zie ik er voor als nog geen problemen in. Ik vind het wel knap van je dat je er zo op heb gereageerd.

Ikzelf zou het niet chill vinden aangezien ik voeten echt vreselijk vies vind. Maar als jij er geen problemen mee hebt, maakt het niet uit toch?

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet zo raar of extreem. Het hangt er denk ik ook vanaf wat je associatie met voeten is in het algemeen; sommige mensen hebben sowieso al een afkeer van voeten oid. Maar zolang jij er geen probleem mee hebt, is er niks aan de hand toch?

Ik walg van voeten, maar mocht mijn vriend een foot fetish blijken te hebben, zou ik het niet uitmaken. Alleen zou ik geen rare dingen met m’n voeten gaan doen om hem te pleasen.