Food-blogger gezocht!

Beste girls,

Momenteel loop ik stage bij een informeel bedrijf wat keukens verkoopt genaamd I-KOOK. Klanten staan bij ons bedrijf centraal en we willen meer in contact komen via blogs met betrekking tot food en keukens :upside_down_face:. Wij bieden de mogelijkheid om naamsbekendheid te creƫren doodmiddel van het plaatsen van onze blogs op onze social mediakanalen. Ook bieden we naar alle waarschijnlijkheid een vergoeding! Lijkt dit je leuk en wil je meer informatie. Je kan me mailen via 0883495@hr.nl. :flushed: Alvast bedankt!

Chantal

Heel even toelichten waarom ik deze post op het forum heb geplaatst. Steeds vaker op bijvoorbeeld instagram en via vrienden/vriendinnen hoor ik mensen die foodblogs beginnen maar weinig bereik hebben en hierdoor minder gemotiveerd raken met het posten van fotoā€™s en blogs. Deze dames probeer ik via deze methode te helpen aan een groter bereik. Momenteel heeft I-Kook 4600 likes op de facebook pagina. Ook kunnen mensen die momenteel nog geen blog hebben maar wel interesse kijken of het schrijven van een blog iets voor hun is.

Het is voor dit soort oproepen niet toegestaan een los topic te maken. Ik verwijs je door naar het Blogger gezocht topic