Folderwijk

Hallo!

Voor de vakantie heb ik een folderwijk genomen, maar ik snap iets niet van het bijgeleverde straatoverzicht. Ik dacht: er zijn vast wel meiden hier met een folderwijk die me hiermee kunnen helpen!

Op het straatoverzicht staan dan alle straten, met de huisnummers erachter waar ik moet bezorgen. Nu staan er soms 2 straten en dan staat het zo:

Pietstraat 1-13
Pietstraat 2-18

Wat wordt hiermee bedoeld? Waarom hebben ze niet gewoon 1-18 opgeschreven?

Ik hoop dat iemand me dit kan uitleggen, alvast bedankt!

Alle huizen met even getallen (huisnummers) en oneven getallen?

Dat betekend dat je de even en oneven kant moet doen. Ik snapte er eerst ook niks van :’) En als er dus maar 1 straat staat, moet je even goed opletten of dat de even of oneven nummers zijn.

Hmm dat zou best eens kunnen, maar soms staat er:

…straat 1-17

en dan niet nog een keer. Het kan toch eigenlijk niet dat ik dan alleen de oneven getallen moet doen?

Dus bij 1-17 moet ik alleen de oneven kant doen? Weet je dat echt zeker, want straks sla ik de helft over :’)

Ja, ik folder al langer dan vandaag. Als er staat 1 t/m 17 dan loop je dus 1…3…5…7 enz. Gewoon nummer 1 tot 17 ghehe.

Dan bestaat dat rijtje waarschijnlijk uit even en oneven nummers. Dus 1,2,3,…, 16, 17.

Top! Dankjewel :slightly_smiling_face:

?

Dat bestaat voor zover ik weet niet, gewoon twee straatkanten dus.:’) Laat je trouwens niet afschrikken door het geklungel en hoe lang het duurt de eerste paar keer.

Dus het kan voorkomen dat je maar een halve straat folders moet bezorgen? Ik heb zelf bij de post gewerkt, dus ik zie daar de logica niet van in.

Jep, linkerkant rechterkant van de straat is dit. Je moet dus aan de even kant 2 4 6 8 10 12 14 16 18 doen en aan de oneven kant 1 3 5 7 9 11 13 15 17 doen. :’)

Haha ja ik ben al wel een paar keer voor iemand ingevallen, maar dan kreeg ik geen straatoverzicht, maar gewoon n handgeschreven lijstje met straten zonder nummers :’).

Maar ik snap t, het moet wel goedkomen :grinning:

Dus als je bijv een straat hebt waar staat: Huppeldepuplaan 2-10, dan moet je 2 4 6 8 10 doen in die straat. Niet alles.

Één van de straten die ik moet doen heeft maar 1 kant van de straat, zie ik op google earth. :'D

Maar bedankt allemaal! Het zal wel moeten lukken :grinning: