Folders lopen, loon/salaris?

Ik heb folders gelopen voor interlanden, maar volgens mij zijn die gestopt.
Ik kreeg rond de 5 euro voor 2,5 uur lopen, iets van 250 adressen

Ik had soms maar 15 euro in de maand omdat het maar 2 foldertjes waren soms -.-’
Vond het vreselijk om het hele dorp door te moeten lopen voor dat beetje geld.

netwerp vsp en firtsprint,!

je kan beter gaan vakkenvullen, mag vanaf je 14e, weet niet hoe oud je bent,
anders zou ik gaan afwassen in een restaurant, of auto’s wassen,

Dan zou ik de post voor NetwerkVSP gaan lopen, da’s ook maar 1x per week en verdient veeeeeel beter. (:

@denaamislaraa
Pas vanaf je 15e hoor?

Voor RVN Roosendaal (een groot gedeelte in brabant).

Telegraaf was het bij mij.

Hey, sorry dat ik dit topic uit de oertijd up, maar ik zou graag wat willen weten.
Ik heb mezelf aangemeld om folders te lopen en nu heb ik een mailtje terug gekregen. De verdiensten zijn ongeveer 2,70 per uur. Ik vind dat eigenlijk best weinig geld voor volgens mij best veel werk. Wat denken jullie?

Ik doe het vanaf mijn dertiende bij TipTop bv. Dinsdag krijg ik de folders, woensdag de kranten. Ik steek ze in en vouw ze. Ik krijg tussen de 15 - 20 euro per week :slightly_smiling_face:

Meestal betalen ze toch per folder? Beetje raar hoor!

Mijn broertje van 14 krijgt 7 euro voor 200 folders.

Ligt er aan hoe oud je bent? Ik kreeg toen ik 15 was 2,50 per uur in de bakkerij, 2,52 is dan volgens mij het minimum.

Ik ben 14, bijna 15. Oh, dan is 2,70 nog wel redelijk. Maar de wijk die beschikbaar is, is volgens mij best groot. Dan wilde ik eigenlijk met mijn zusje samendoen. Maar ja, 2,70 nog eens gaan verdelen… Ik zal die vrouw wel eens gaan bellen voor meer informatie, maar dat kan ik pas woe. doen :frowning_face:

Ik heb het ook een tijdje gedaan, maar ik had er gewoon echt helemaal genoeg van. Na een minder prettige ervaring ben ik er toen ook meteen mee gestopt. Ik werkte voor Netwerp VSP, maar je kunt ook voor TipTop oid werken! O ja, ik verdiende ongeveer 10 euro voor 2 uur lopen en niet vouwen!

Ik ben 12 maar ik wil ook heel graag folders bezorgen kun je dan gewoon zeggen dat je 13 bent?

[tank

Ik ben 12 en wil ook graag folders rondbrengen kun je dan gewoon zeggen dat je 13 bent?

Nee

Wnt alles komt op papier.
Je krijgt je loon via de bank
Je kan proberen om het via via te doen zwart.
Maar lijkt me niet handig en aangezien je 12 bent moeten je ouders ook toestemming geven.
Die hebben nog verantwoording voor jou.
En ze moeten weten waar ze kunnen zijn als in die wijk geen folders zijn rondgebracht.

Slotje, oud topic en dit mag voortaan in het bijbaantjestopic.