Folders bezorgen

Heey,
Heb jij een folderbaantje?
Zou je dan willen zeggen voor welk bedrijf je je hebt ingeschreven?
Hoe je je hebt ingeschreven, en hoeveel je je verdient per keer.

Xs Eef

kick

Geen folderbaantje meer, vond het saai en heb nu ander werk.

Ik zou het niet doen, ik hoor van iedereen altijd dat het best slecht betaald en dat je er toch aardig lang mee bezig bent.
En je moet het in de regen etc natuuelijk ook gewoon doen.

Dankje voor jullie reacties, ik weet dat het rotwerk is maar ik heb het er wel voor over.
@likeeyou: waar werkte je? en hoeveel verdiende je per x?

Xs Eef

kick

ik wil hier ook graag informatie over!!

Nou ik had 2 jaar geleden een baantje als folderbezorger bij “de Schakel”(moest ook nog zelf de folders in elkaar vouwen zegmaar, wat een klote werk zeg, was er het hele weekend mee bezig, zelfs met hulp van m’n moeder) en ik verdiende per week ongeveer 30 euro. Ik hield het een maand vol (zodat ik dat wat ik wilde kopen kon kopen) en daarna stopte ik…

Vorig jaar was ik post bezorger bij “Netwerk VSP”, daar moest ik alleen de post nog sorteren, dat was opzich niet zo erg, maar ik had een hele grote wijk + veel post DX
Verdiensten verschilden per week, want dat lag aan het aantal post dat je moest bezorgen. Gemiddeld zo’n 20-30 euro per week. Het bezorgen zelf vond ik ook niks want ik moest dan op donderdag en vrijdag bezorgen, maar ik deed het altijd op vrijdag en zaterdag ^^;; Donderdag had ik namelijk een lang rooster… Nou ik zweer je, ik zal dat soort werk nooit meer doen Dx

Sorry voor het lange verhaal… xD

Xs Eef

Ik zag op je profiel dat je 16 bent. Waarom ga je dan niet gewoon bij een supermarkt ofzo werken? Want folders bezorgen is echt rotwerk en verdient voor geen meter. Ik heb het ook gedaan, en dan moest ik met die zware fietstassen door de regen en sneeuw enzo, 3 uur lang en aan het einde van de maand had je nog bijna niets verdient. Ik raad het je dus niet echt aan =P Het kost veel tijd en je krijgt er weinig voor terug.

ZOEKFUNCTIE