Folder/krantenwijk!

[b]Ik heb een kranten of folder wijk nodig! Want ik heb geld nodig en men zegt dat het gezond is:P Weten jullie sites en dergelijke tips om er een te vinden?

En voor als ik er een heb, hebben jullie maybe gouden tips om het zo snel mogelijk af te hebben, en het zo min mogelijk saai te laten zijn? (A)

xxxxx[/b]

Reacties/opmerkingen/ideeën? :pensive:.

Weet geen sites.
Ik zelf ook een wijk.
Zorg dat je gewoon muziek op heb staan en je moet er handigheid in krijgen dan ben je sneller klaar, en ga gewoon denken, dan loop je het zo uit.

www.netwerkvsp.nl

Grrr krantenwijk.
Bah echt vreselijk, ik heb het deze vakantie 2 weekjes gedaan…

Deze site misschien?

http://www.bijbanen.nl/
Staan bijbanen voor elke stad ofzo, misschien staan de krantenwijken er ook bij (geen idee)
Maar idd muziek erbij, maakt het een stuk makkelijker.

up.

Als je het snel klaar wilt hebben, dan moet je het met zijn tweeën doen ofzo?

Ik heb een halfjaar gefolderd, en ik was het echt zat. Ik raad je aan om iets te zoeken waar je een vast salaris krijgt en niet hoeft in te steken.

Ik kreeg bijvoorbeeld 1,80 voor het lopen 0,80 voor de eerste folder, 0,60 voor de tweede folder en de rest was dan allemaal 0,20 cent ofzo. Dus soms verdiende ik 13,- en de andere keer maar 4,-. Maar het was wel allemaal 3 uur werk omdat ik moest insteken. Ik zat bij Alfaverspreidingen, en dat is dus niet aan te raden.

interlanden.nl

www.interlanden.nl

IK BEN GESTOPT :fu:

even op de site van interlanden, of netwerk vsp kijken. en ik krijg trouwens ook wel bijna wekelijks een foldertje van 1 van de 2, of zo’n blaadje.