Fohnen

Heyy!
Ik heb van mezelf een soort slag/krullen en nu droom ik ervan om stijl haar te hebben. Toen ik vanochtend uit de douche stapte besloot ik mijn haar eens te fohnen. ( dit doe ik normaal nooit ) En hiervan werden mijn haren stijl. maar is fohnen slecht voor je haar? Evenslecht als de stijltang zegmaar? En weet iemand ook goeie producten tegen de bescherming voor de fohn ? En toen ik klaar was zag mijn haar er wel droog uit. Weet iemand hier ook producten voor ?

Alvast bedankt :grinning:

Je hebt van die hittebeschermende sprays, zijn te gebruiken voor als je je haar stijlt of föhnt. Ik zal het wel gebruiken als ik jou was, want anders kan je haar erg gaan pluizen.

Föhnen is denk ik wat minder slecht voor je haar, aangezien je de hitte van een afstandje gebuikt ipv een stijltang die je rechtstreeks op je haar gebruikt.

Föhnen is veel minder slecht en als je een goede heatprotector gebruikt is er (bijna) niks aan de hand!

Hoi, ik heb ook echt van dat rare haar vind ik als ik uit de douch kom, het is niet stijl het is niet mooi slag het is gewoon lelijk slap.
Ik Fohn het nu echt al jaren, sinds ik 14/15 ben. Gewoon elke keer als ik uit de douch kom of mijn haren was.
Ja ik heb dode puntjes en ja soms is mijn haar droog, maar als je goede shampoo en bescherming gebruikt voor je haar is echt echt niks aan de hand. Ik zou ook gewoon een keer in de week een maskertje doen voor extra verzorging.

ahh bedankt allemaal! Dan ga ik die maar eens kopen :blush:

Ik zag ook laatst iets over een bepaalde manier van fohnen die beter is voor je haar. Iets met hoe je de fohn vast houdt ten opzichte van je haar ofzo. Ik geloof dat het ervoor zorgde dat je haar niet zo snel breekt. Ik kan alleen niet meer vinden waar, ik zal even gaan zoeken. Of iemand anders moet hier van gehoord hebben/het kunnen ontkrachten?

Kun je in het kapseltopic vragen