Föhnborstel

Ik ben op zoek naar een föhnborstel. Nu heb ik van mezelf dik haar en krijg ik een bos krullen als ik het laat opdrogen en erin kneed, en als ik het borstel en laat opdrogen (of föhn) wordt het stijl. Alleen nu leek het me wel vet om met een föhnborstel echt van dat Hollywood haar te maken, dus ik heb een föhnborstel nodig haha. Waar haal ik zo’n ding zo goedkoop mogelijk?

Ehm, bij de MM heb je er al 1 voor 20 euro.
Maar wat voor iets zoek je? Want als ik dat zo hoor dan heb je vrij specifieke eisen. Waar goedkopen versies misschien niet eens goed voor jou haar werken.
Bij mijn bijbaan werk ik met haar producten dus stijltang, scheerapparaten, en krultangen en ook fohns en borstels. Dus als je zegt wat je zoekt zou ik je goed moeten kunnen helpen :slightly_smiling_face:

Ah handig! haha
Nouja ik wil zegmaar de onderkant van mijn haar wat grof krullen. Met een krultang krijg ik namelijk al meteen intense pijpekrullen en dat wil ik niet. En ik heb laagjes in mijn haar, dus het leek mij wel leuk om die laagjes ook allemaal wat apart van elkaar met een föhnborstel te doen. Snap je het een beetje of moet ik even op zoek naar een plaatje van een kapsel?

Plaatjes zijn nooit verkeerd :slightly_smiling_face:

Maar je wilt dus een soort slag in je haar creeren? Of wil je echt een krul krul?
Want je hoeft niet meteen pijpenkrullen te krijgen, je moet dan alleen een krultang kopen die een wat bredere diameter heeft.
Waardoor je dus grotere krullen krijgt. Bijv 38 mm

Ik zalvanavond of morgen even de foto uploaden. Ga vandaag verhuizen dus overdag geen tijd ervoor!