Hey allemaal!
Jullie kennen vast het sportprogramma INSANITY wel… En velen van jullie hebben het waarschijnlijk ook al wel uitgeprobeerd! Ik in ieder geval wel, alleen is INSANITY écht Insane en moest ik helaas na ruim 4 weken stoppen ivm een blessure… Nu is INSANITY ook best veel in het nieuws omdat veel fysiotherapeuten etc het níet aanraden! Omdat het zo’n klap op je spieren is, helemaal als je het velen sporten niet gewend bent, krijg je ook snel blessures.
Maar, ik wilde graag weer lekker sporten, heb helaas niet genoeg tijd om naar de sportschool te gaan ivm werk en heb nu de perfecte oplossing gevonden;
Focus T25.
Ook een programma van Shaun T, maar veel minder insane en tóch nog zwaar!
Elke workout duurt maar 25 minuten, en die tijd heb je eigenlijk altijd wel. Ook zijn de workouts heel zwaar maar er doet altijd een modifier mee, iemand die de oefeningen op een minder intens niveau doet maar dat je alsnog bezig bent.
Je hebt een schema voor 4x5 weken met allemaal afwisselende workouts!
Ik vind het zelf echt ideaal en superleuk! Dus misschien is dit een tip voor alle meiden die geen tijd hebben voor de sportschool, of dat financieel niet kunnen betalen!