Focus T25

Hey allemaal!

Jullie kennen vast het sportprogramma INSANITY wel… En velen van jullie hebben het waarschijnlijk ook al wel uitgeprobeerd! Ik in ieder geval wel, alleen is INSANITY écht Insane en moest ik helaas na ruim 4 weken stoppen ivm een blessure… Nu is INSANITY ook best veel in het nieuws omdat veel fysiotherapeuten etc het níet aanraden! Omdat het zo’n klap op je spieren is, helemaal als je het velen sporten niet gewend bent, krijg je ook snel blessures.

Maar, ik wilde graag weer lekker sporten, heb helaas niet genoeg tijd om naar de sportschool te gaan ivm werk en heb nu de perfecte oplossing gevonden;

Focus T25.

Ook een programma van Shaun T, maar veel minder insane en tóch nog zwaar!

Elke workout duurt maar 25 minuten, en die tijd heb je eigenlijk altijd wel. Ook zijn de workouts heel zwaar maar er doet altijd een modifier mee, iemand die de oefeningen op een minder intens niveau doet maar dat je alsnog bezig bent.
Je hebt een schema voor 4x5 weken met allemaal afwisselende workouts!

Ik vind het zelf echt ideaal en superleuk! Dus misschien is dit een tip voor alle meiden die geen tijd hebben voor de sportschool, of dat financieel niet kunnen betalen!

Pff ik doe dan toch maar jillian michaels , is wel iets minder zwaar. Misschien dat ik later met deze workout ga beginnen :slightly_smiling_face: maar insanity is volgens mij ook niet zo heel goed voor je , vooral als je last hebt van bijv gevoeilig knieën etc

ik wilde eigenlijk weer beginnen aan insanity vanavond, maar dit lijkt me ook wel wat…

heb je naast gewichtjes nog iets anders nodig?

Nee, volgens mij niet. Ze raden een yoga-matje aan bij sommige oefeningen.
Maar bij de eerste paar weken heb je zelfs geen gewichtjes nodig als ik mij niet vergis!

Ik raad dit écht aan als je niet gewend bent om heel veel te sporten maar wel graag tot het uiterste wilt gaan! Dit is niet zo’n klap op je spieren en gewrichten! :slightly_smiling_face:

heb net de 1e dag gedaan. en het beviel me eigenlijk wel. denk dat dit meer iets is voor mij dan insanity.

Ik wil hier ook aan gaan beginnen, door insanity heb ik ook een blessure gekregen in mijn voet en daarvoor ga ik nu naar de fysio. ik hoop over 3 of 4 weken te kunnen beginnen!

Topic is alweer een beetje dood, maar hopelijk zijn er nog steeds mensen bezig met T25.
Ik ben er ook net mee begonnen maar ik hoop wat verhalen te horen van mensen die het al langere tijd doen.

Helpt het?

hoe komen jullie aan de filmpjes?

Ik heb 't op piratebay gedownload! Ben je wel torrent nodig

Na Insanity was T25 erg aangenaam. Ik was ook zeer verrast dat er een Gamma kwam!

Ik heb eind dec alle T25 afgemaakt en ben nu aan Insanity Asylum begonnen. (om daarna weer T25 op te pakken)

Ik ben iig fan van Shaun T’s werk! :stuck_out_tongue:

Hoe download je dat precies? Ook torrent en zo?

-

Ja dat zeg ik :") Je bent wel torrent nodig haha

Huh wow wat doe jij het raar.
Ik ga gewoon naar pirateshit.com, zoek hetegene wat ik wil, druk op downloaden met torrent, alleen nog ff accepteren in Torrent en dan is 't klaar

Ik zag vorige week de reclame op tv, en vanochtend weer, en nu toch gedownload. Met Jillian en P90X heb ik ernstig gefaald, dus ik wilde dit heel graag proberen.

Als het net als Insanity is wordt het waarschijnlijk niks … niet vanwege de oefeningen en mijn conditie [oke, ook. haha], maar vanwege het lawaai van het op en neer springen en alles, ik doe 't op mijn kamer, en het is nogal gehorig bij ons … hierdoor kan ik denk ik de oefeningen niet uitvoeren zoals ze horen.

Ik ga morgen beginnen! (:

-

Ik twijfelde een beetje of ik dit topic moest uppen, maar ik doe het toch… Zijn er nog mensen die bezig zijn met de insanity of de focus t25?