Focus group celebs

Hi all,

Voor mijn afstudeerproject ben ik momenteel bezig met het opzetten van een online entertainment platform over popmuziek. Hiervoor moet ik een aantal fans spreken die fan zijn van artiesten zoals Harry Styles, Dua Lipa of wie dan ook. Als er mensen zijn die zin en tijd hebben voor een kort gesprek (tegelijkertijd) via videobellen of in real life over hun favoriete artiesten, zullen jullie mij hier enorm uit de brand mee helpen! Uiteraard krijg je hier een kleine verrassing voor terug. Hebben jullie hier interesse voor? Let me know!

Ik wil wel helpen, maar moet het via videobellen? Ik ben zelf niet zo fan van videobellen en ben best wel druk nu. Ik kan wel via de mail wat vertellen?

Ah super leuk! I.v.m. het een scriptie is moet het via videobellen aangezien ik bewijsmateriaal moet inleveren dat er daadwerkelijk een gesprek plaatsgevonden heeft, maar als je dat niet wilt en daar geen tijd voor hebt is dat heel begrijpelijk en ook helemaal geen probleem! Wel heel erg bedankt in ieder geval :slight_smile: