Fobieen

Hier kan je wat vertellen over je fobie

Ik heb een fobie voor liften
Ik durf echt niet met een liftt meestal neem ik de trap

Voeten.
Ughl

phobie
is het niet fobie

Precies mijn gedachten

OT. Niet ik heb geen fobie, ben wel heel bang voor spinnen, maar het is geen fobie

Ik ben claustrofobisch.

Ik denk dat 90% van wat hier geplaatst gaat worden, ook hier (http://forum.girlscene.nl/forum/lifestyle/waar-ben-je-echt-bang-voor.-80166.msg273290051.html#msg273290051) geplaatst kan worden.

Hhahah phobie fobiee geen idee

Ik heb niet echt een fobie, maar ik heb wel een paar angsten. Liften vind ik ook best eng, kleine ruimtes als ik er niet makkelijk uit kan (ook openbare toiletten met sloten die moeilijk open gaan :blush: ) De dood vind ik ook best eng en nog wat, maar ja :’)

ik heb geen fobie

bloedfobie denk ik
als dat een fobie is
1 druppel bloede en ik lig op de grond

mijn fobie is dat er internet uitvalt denk ik
of dat een demoon me uit mn bed trekt als ik slaap alleen ben ik daar al overheen
oh en ik haat wespen en bijen en alle insecten

misschien dat dit allemaal een fobie is :’)

Iets eng vinden/ergens bang voor zijn is héél iets anders dan een fobie he :")

Ik denk dat er hier maar heel weinig mensen zijn die écht een fobie hebben.

Ik ben niet alleen, gelukkig. :upside_down_face:

Ik moet er ook niet aandenken k vind voeten ook zo raar en smerig,

Ik heb spinnenfobie en batofobie, dat is angst voor hoogte of angst om dichtbij hoge gebouwen te zijn.

+iets vies vinden valt daar ook onder.

Ik heb een sociale fobie.

Ik vind het echt belachelijk dat ergens ‘bang voor zijn’ gelijk wordt gestempeld als fobie. Doe even normaal alsjeblieft. Een fobie is iets waardoor je niet meer kunt functioneren als het ding waar je de fobie voor hebt in de buurt is, of als je echt letterlijk plat gaat als je het ziet/hoort.

Ik ben bijvoorbeeld doodsbenauwd voor langpoten, ik begin te hyperventileren als ik er een zie, maar een fobie? Wat ik heb komt niet eens close bij een fobie.

Please.

Ik heb geen fobieën, maar ik voel me echt niet prettig als het heel erg druk is in een kleine ruimte, in een lift of als er heel erg veel mensen om me heen zijn.