FML!

aaaaaaaaaaaaaaaaah zozozozoozozozoz genant vandaag he
ik moest vandaag dus achter de bar werken, en toen kwam een jongen met zijn familie betalen, maar ik werd dus superrood en ik weet niet eens echt waarom maaar ik word altijd als die jongen er is superrood, terwijl ik heb gewoon super arrogant vind. En toen zei hij zo kijk kijk ze bloost ze word knalrood, echt knalrood word ze! en dat werd ik ook en nu denkt hij inclusief zijn familie en mijn collega’s en baas dat ik op hem ben. en toen ik thuis kwam zag ik dat hij een tweet had gestuurd van *ahahhah ik heb een meisje knalrood gemaakt* ik kan nu echt wel door de grond zakken want hij komt bijna elke week bij de restaurant eten en nu pest mijn baas en mijn collega’s me erook mee waardoor ik alweer rood wordt, terwijl ik hem niet eens leuk vind aaaaaaaaaaaaaaah FML!

dus… erg vervelend! :ok_woman:

Wat is hij kinderachtig, gewoon niet op in gaan. En er voor gaan zorgen niet meer rood worden. Geen idee hoe je daarvoor moet zorgen

Ja… das kut :’)

Dit.
Zeg hem dat je dit niet leuk vindt.

Oké ja. Dat is écht kut inderdaad. Ik heb ook wel gehad dat ik ontzettend rood en stotterig en retarted werd als er een bepaalde klant kwam afrekenen. Maar als ik me de ene keer voor schut had gezet, zorgde ik ervoor dat ik de eerstvolgende keer als ik die dude tegenkwam de ergste pokerface trok, alsof het me heeeelemaal niks kon schelen en op de een of andere manier doen mensen ook luchtiger en minder moeilijk over iets als jij ook doet alsof het jou niks doet haha.

En… Nouja… Het is gebeurd… Het enige wat je kunt doen is óf je enorm kut voelen óf gewoon heel hard om jezelf lachen. Haha.

Ik word altijd rood om serieus niks! en dan denk ik stop met rood worden en dan wordt het juist erger…

hoe kan ik dat nou zeggen ik ken hem niet eens echt!
hij komt alleen heel erg vaak in het restaurant

Jammer dat hij klant is en dat je moet uitkijken met wat je zegt…

ahahah indd, maar ik durf nu ook niks meer tegen hem te zeggen want nu denkt hij dat ik hem leuk vind en dan wordt ik weer eens knalrood

Oh, haha ik dacht je hebt zijn twitter hoe kan je hem dan niet kennen, sorry.

Nou ja gewoon negeren dan maar.

nee man ik wil hem niet eens volgen maar ik heb wel op zijn twitter gekeken.

Wat een lul. Gewoon negeren…

Ahh dat is echt super kinderachtig! Sommige mensen hebben dat gewoon dat ze snel rood worden, en als ze dat dan doorhebben worden ze nóg roder om het feit dat ze zich ervoor schamen! Je moet zorgen dat je hem de volgende keer niet moet helpen en als je zijn blik vangt gewoon superarrogant aankijken.

Jaaa indd ik weet ook niet hoe ik ervan af kom, ik word altijd rood en inderdaad als ik het doorheb dan word ik nog roder en iedereen kijkt me dan aan van wtf!

Wat kinderachtig zeg, hoe oud is die?

haha ten eerste kinderachtig jaa, en anders doe je wat extra foudation+poeder op je wangen waardoor je wangen niet doorschijnen. En nee ik bedoel geen plakaat haha!

Hoe meer je denkt ‘ik mag niet blozen’ hoe erger het wordt, omdat je je dan ook nog op begint te jagen enzo …

doe foundation op