Hoi meiden!
Ik zoek al een tijdje naar fluoriserende nagellak maar ik kan het nergens vinden. Ik heb ook al via Google gezocht maar daar kon ik ook niet echt iets vinden. Dus weet iemand van jullie waar je dat kan kopen?
Liefs x
Ik heb wel een potje roze fluoriserend als je wil? volgens mij ook nog eens oplichtend in blacklight…
*oja, gekocht op de markt in Deventer.
www.feestbazaar.nl
Ik heb de roze, gele en groene.
Of gewoon bij een feestwinkel.
Ik heb fluorescerende nagellak van H&M, felroze.
die heb je ook bij de action volgesmij. of het was neon?
ik wete het niet meer xD ik heb ze wel ergens maar ik ga nu ff niet tussen al die potjes zoeken haha. ik laat t wel weten als k ze gevonden heb;p
x
Ik heb ooit eens fluoriserende nagellak bij de feestwinkel gekocht.
Ik heb ooit eens een setje in de action gekocht (:
Turned up Turquise van China Glaze is felgroen… echt dat het bijna licht geeft (: (ik heb 'm zelf)
Ja! ik ook ! 5 kleuren voor 1 of 2 euro geloof ik maar de kwaliteit was bij mij echt bagger. ik moest een stuk of 3 lagen op doen! jij?
In de Claire’s heb ik ooit echte fluo nagellak gekocht.
En HEMA heeft ook fel roze en fel oranje.
haha! heb je een action in de buurt? daar heb je 5 potjes in een zo’n hoesje, roze geel groen paars en blauw echt knalkleuren, voor 1,30 koopje dus:D ik heb ook 3 pakjes gehaald
Haha, ja Maar ik had het voor carnaval, dus het maakte me niet zoveel uit
bij de big bazaar heb je echt hele felle kleuren geel oranje groen blauw roze. heb zelf de gele die is op je nagels gewoon dezelfde kleur als zo’n markeerstift