Fluoriserende armbandjes

Ik was gisteravond met wat vrienden uitgegaan, en ze hadden er van die fluo armbandjes.
Maar ergens aan het eind van de avond gingen er heel veel kapot en nu zit dat spul allemaal over mn benen, maar ik krijg het er niet af! Weet iemand hoe je het eraf kan halen?
En mn vriendin heeft wat van dat spul perongelijk ingeslikt, is dat heel gevaarlijk?
Dankje x

ik weet niet echt wat je bedoelt, bedoel je van die glow in the dark dingetjes??
ik denk dat er wel veel op het internet staat

Ja, die bedoel ik ja

inslikken
oew ik zou voor de zekerheid ff naar de huisarts
want dat begint pas kwaad te doen na een weekje ofzo
en als je je maag niet leeg pomt en je moet ooit in de toekomst bestraling
dan kan dat slecht aflopen(gebeurd bij mijn stiefvader gewooneen deel van zijn ingewanden beganden weg te branden afzo)
dus ik zou echt gewoon langsgaan

en met acceton of pure alcohol krijg je het er af

Ik denk niet dat het heel erg als je het inslikt, als je maar niet TE veel inslikt. Maar ik heb geeeen idee hoe je het eraf haalt?

Oei, ze zou idd even langs de huisarts moeten gaan als ze het heeft ingeslikt…

ik denk niet dat het heel ernstig is als het op je gemorst is, maar wel als je het inslikt.
maar een rondje bij de huisarts kan nooit kwaad

als het op je huid komt is het niet gevaarlijk, maar inslikken zou wel gevaarlijk kunnen zijn als het nog van die giftige bandjes zijn. als het veel is zou ik toch even na de dokter gaan.

Toevallig had ik dit weekend die bandjes ook en op de verpakking stond dat als het in je ogen kwam of als je het inslikt je het beste even naar de dokter kunt gaan. (hoe wil je het trouwens inslikken wtf xD)