fluoriserend geel shirtje.

Ik heb een vorig jaar een fluoriserend geel shirtje gekocht.
Hoe kan ik die leuk combineren?

http://img12.imageshack.us/img12/905/sdc10622df.jpg

(op de foto lijkt de kleur vager)

en ik wil geen commentaar op de tekst aub, ik vind het grappig

Niet? :grinning:

ehm jeanslegging, gewone legging (weet niet precies of hij lang genoeg is om als jurkje te dragen), lichte skinny met witte schoentjes. i don’t know. ik blijf geel een rare kleur vinden voor kleding hahaha. heb ook heel wat gele-miskopen in me kast liggen.

dankje… aan jou had ik nou net niets… -.-’

Ik zou het zelf niet dragen, maar je kan het wel aan met een lichte jeans / jeanslegging en ballerina’s / slippers eronder!

Als je het als jurkje kan dragen, kan je er maybe een witte of zwarte legging onder dragen en dan met slippers! Maar een lichte of donkere jeans kan ook gewoon, vind ik :stuck_out_tongue:

shortje eronder, slippers zonnebril op en klaar :grinning:

Houdt het simpel: spijkerbroek :’)

Sowieso geen zwart (is misschien persoonlijk, maar vind zwart en geel afgrijselijke combi) Een lichtje jeans ofzo :slightly_smiling_face:

Met een vestje en dan open laten…

Ik vind juist dat zwart overal bij staat :stuck_out_tongue:

this sh*t bananas B-A-N-A-N-A-S tu tutututuu

haha zwart en geel lijk je een beetje op een banaan!
en kleding advies is een wit shortje beetje baggy(boyfriend achtig) en dan zilveren/witte sandalen en niet veel accesoires want het shirtje is al zo druk!

gewoon een spijkerbroek eronder?
of als je hem als jurkje kan dragen, een zwarte legging ofzo?

thanks mensen voor de tips :slightly_smiling_face:
en het shirtje is jammer genoeg niet lang genoeg als jurkje

cardigan, boyfriend jeans, sandalen, all stars?

Geen idee. Ik zou het zelf niet dragen. Up.

Haha wat een super stoer hempje! Gewooon lekker standaart met een spijkerbroek? Ballerina’s of slippers erbij, klaar :slightly_smiling_face:

lichte skinny, armbandjes, ballerina’s/slippertjes/all stars.

ik vind het WEL een coole kleur nzo !! :slightly_smiling_face:
en ja een jeans of een witte skinny eronder en sneakers mss een vestje erboven (in zwart) of … ik vind het wel een cool shirtje ;p

vans, ik heb er ook zo een, kdoe het altijd met een zwart hoogtaillerokje, maar grijs is beter bij geel XD
een vestje is ook wel goed