fluor/neon make-up

ik heb een vraagje.
ik heb binnenkort een feest met t thema fluor/neon
en nou zoek ik dat soort make-up ( lippenstift ook schaduw ) nou kan t eventueel ook schmink zijn dat kan ik voor ogen en lippen gebruiken.
heb alleen op googel gezocht en kan niet echt iets moois vinden ( kan zijn dat ik ook helemaal fout zoek hoor haha :stuck_out_tongue: ) hebben jullie misschien een idee waar ik dat kan kopen? via internet of winkel dat maakt nie uit!

alvast bedankt

Feestwinkel.

bij de PAK in nijmegen hebben ze fluor oogschaduw :slightly_smiling_face:

lippenstift trouwens ook. fluor geel en groen:P misschien ook roze

Bij de Op=Op hebben ze ook fluor oogschaduw (ik weet alleen niet of het ook echt werkt).
En attitudeholland.nl verkoopt ook neon make-up.

ja heb bij ons in de buurt de feestwinkels al afgebeld maar die hebben het niet meer zeggen dat het eruit is! de schmink dan.
en ik woon zelf in amersfoort en daar in de buurt hebben ze voor zover k weet niets :frowning_face:

claires.

ik heb al een site gevonden!

maar nou heb ik nog wat advies nodig (A)

ik doe op me nagels geel want dat had ik al.

maar wat voor kleur is leuk op me ogen en me lippen, mogen verschillende kleuren zijn ik kan kiezen uit roze,oranje,geel,groen.

Ik zou op alles een andere kleur doen, lekker over the top.
Roze op je lippen, groen op je ogen ofzo.

nou nog even goed gekeken en die site die ik had gevonden was toch niks, nou zei me moeder dat ik beter op schmink kon zoeken dat dat beter blijft zitten en dat je daarvan echt een dikke laag op kan doen.
hebben jullie nog tips waar je fluor/neon schmink kan kopen.
en dan bedoel ik de schmink die er bij daglicht heel fel uitziet en dan met blacklight oplicht

alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Misschien moet je gewoon verschillende winkels langsgaan waar ze make-up verkopen? (:

ja idd handige tip! ik denk dat ik dan misschien nog de meeste kans maak! haha egt apart als je t niet nodig heb dan lijkt t wel of je t overal ziet en heb je t nodig dan kan je t nergens vinden :stuck_out_tongue:

Haha, ja dat ken ik xD

Gosh heeft zo’n fluokleuren palette (geel - oranje - blauw - groen, allemaal fel)

of je zoekt een aantal oogschaduws die veel pigment bevatten en gebruikt ze nat ? ;d werkt alleen niet bij allen.