Fluff

Hey meiden!

Toen ik een jaar of 12/13 was kochten wij bij de Chill Out (in de bijenkorf) Marshmallow Fluff. Het is Amerikaans en super heerlijk! Wij deden het altijd in onze warme chocolademelk.

Nu chill out zijn assortiment ontzettend heeft veranderd, kan ik het al een paar jaar niet meer vinden. Heeft iemand enige idee waar dit product nog te verkrijgen is? Ik wil het liever niet bestellen, want een potje is 4 euro en de verzendkosten 6euro… helaas.

http://img214.imageshack.us/img214/8637/marshi.jpg

Dit moet eigenlijk in het ik zoek-topic…

Oh shit dat is waar ook, maar daar reageert waarschijnlijk toch niemand

Dat is echt hemels. Laatste keer dat ik dat spul heb gezien was in de Jan Linders, ongeveer drie/vier jaar geleden.

Wauw, ik dacht echt dat niemand het zou kennen haha. Ik heb geen idee wat Jan Linders is, waar zit dat? Ik woon zelf in Den Haag

Jan Linders zit alleen maar in het zuiden gevestigd, maar daar is het dus ook al een paar jaar uit het assortiment. Doodzonde.

Een supermarkt, hier vaak te vinden in Noord-Brabant :slightly_smiling_face:

Volgensmij hebben ze zoiets bij de jumbo. Maar ik weet niet of dat hetzelfde is…

Oh, da’s zonde. Naja ik lees net ergens dat ze het bij de Jumbo zouden hebben tussen de pindakaas en de jam? Lijkt me sterk, weet iemand dat toevallig?:stuck_out_tongue:

bij de JUMBOO daar hebben ze fluff die marshmallow precies de witte van je plaatje dus problem solved
ow idd tussen de pindakaas etc…

Ah mn droom komt uit. Dank je wel! x

Fluff <3

http://webcache.googleuse…nk&gl=nl&client=firefox-a

In Den Haag heb je Coop van Dijk, Kelly’s Expat Shopping en Thomas Green die Amerikaanse producten verkopen. En anders kun je het blijkbaar in de Jumbo, Dirk/Bas/Digros of Plus vinden.

In Utrecht in zo’n Amerikaans/Engelse winkel :’)
Maar chill al die adressen in Den Haag want daar woon ik. :slightly_smiling_face:

Echt nog nooit van gehoord, maar het lijkt me heerlijk! Ga ik kopen deze winter, idd voor in de chocolademelk (:

Wij hebben ze bij de Vomar gewoon staan.

Ah superbedankt! Heb even gegooglet en Thomas Greens is zowat achter mijn huis. Ik ga van de week even langs :grinning: x

ken ik niet…
lijkt me wel lekker, op internet staat zo’n plaatje dat ze het op brood doen, maar kan dat wel? aangezien jullie het in je chocolademelk doen :slightly_smiling_face:

Ja het is eigenlijk voor tussen je brood, maar dat is heel Amerikaans. Ik vind het veelste zoet voor op mn brood. Het wordt ook veel gebruikt om taarten en cupcakes mee te bedekken

het lijkt mij niet echt lekker, waar smaakt dat naar? :blush:
xvoeltzichdomx

Ik weet nog dat de AH XL het had.
Het is best lekker, maar wel zoet.