Florijn college.

gaat er toevallig iemand naar Florijn college in Breda en dan detailhandel niveau 2? hoop het zoo.

Nee.

Nee, ik weet alleen kinderen die daar op school zitten, maar meer ook niet.

Ik denk niet dat je hier iemand daarvoor gaat vinden.

M’n vriend doet het, hij is nu inmiddels al bijna klaar. Voor wat ik er van heb meegekregen is de school wel oke, het is in principe gewoon hetzelfde als je middelbare school. Detailhandel is trouwens wel een studie die wat meer lesuren heeft dan de rest (op juridisch na geloof ik), z’n roosters zitten over het algemeen behoorlijk vol.

ja als ik al die klachten van mensen hoor heb ik er steeds minder zin in…

Uh je moet een studie doen die je leuk vindt, dan maakt het niet uit hoeveel uur je op school zit. Als het je daar om gaat, kies je maar een andere studie.

Ik heb er op gezeten, alleen dan bij de secretariële opleiding. En ben ook erg blij dat ik er vanaf ben x’D (geswitched van opleiding)

ik denk dat je uiteindelijk bij iedere studie wel klachten zult krijgen of horen, en zeker op het mbo omdat dit nogal schools is. je zit hier gewoon vaak veel uren op school en dat zal op elke detailhandel opleiding zijn lijkt me zo.

De school zelf is wel mooi en volgens mij is het ook wel goed geregeld, bij bijna elke opleiding heb je wel volle roosters.

ja klopt, ik wilde eerst ook een totaal andere opleiding gaan doen maar dat ging jammer genoeg niet door omdat ik een niveau was gezakt. ):

ja het is zeker een mooie school. volle roosters heb je inderdaad overal. maar als het een leuke opleiding is dan maakt dat totaal niets uit , toch?