Florence and the Machine

Hai! ja sorry ik maak de laatste tijd wat vaker topics aan :'D maar omdat ik me bedacht dat er helemaal geen Florence and the Machine topic is, en er samen met mij volgensmij nog veel meer fans op girlscene zitten; hier het topic om over Florence and the Machine te praten samen met medefans (:

Barst los!

JAAA! Florence + The Machine! :heart:

YES! <3 Wat is je favoriete nummer? :grinning:

Loooooove Florence + The Machine

Ik ben gek op Never Let Me Go, en ook No Light No Light.
Toen ik naar Snowwhite & The Huntsman ging, wat overigens echt een bagger film was, draaiden ze aan het einde keihard Breath of Life.
Ik zat helemaal euforisch in de bioscoop haha.

Oh ik had een supergaaf shirt gezien van hen, in Londen bij de Primark. Maar ik ken ze niet echt.

Heuj!

Mijn favoriete nummer is btw The Dog days en vooral als ze live zingt met de Arctic Monkeys. Shake it out vind ik ook erg mooi en idd, al genoemd, maar Never let me go is ook prachtig.

Ik vind alleen Spectrum, die je nu wat meer hoort, niet echt wat. Te elektronische stijl, op zich zou het een mooi nummer zijn als het uit puur traditionele instrumenten zou bestaan. Maar in de stijl waarop je het in vooral discotheken hoort vind ik het vreselijk.

Mijn vriend heeft ze live gezien, en hij vind het niet eens echt heel erg leuk. Pffff.
Ik was zó jaloers.

Ik vind alles zo mooi asdfghjkl. Drumming song blijft denk ik toch voor altijd mijn favoriet, ik weet niet waarom maar daar kan ik echt nonstop naar luisteren

Wie van jullie gaat ook 24 november? :grinning:

EN ZE ZONG OOK DE PROMO VOOR GAMES OF THRONES *hijghijg*

7 Devils.

Dit he-le-maal! En ik kan er stiekem ook niet echt tegen dat veel meisjes van mijn school altijd zeiden dat het ‘hipster’ muziek was en sinds dit nummer zijn ze ‘fan’ terwijl ze alleen Spectrum en You’ve got the love kennen.

JIOHGIGWIUNIOEWN. Mijn schoonbroer ook, bij Pinkpop! Dat wist ik helemaal niet en dat vertelde hij me laatst, ik werd zó jaloers, zegt hij even leuk ‘Oh ik vond het verschrikkelijk’

7 Devils is zo goed.
Maar Cosmic Love is nog steeds mijn all time favorite hihi.

Ik vind haar ook echt zó’n prachtige vrouw. Die uitstraling… wauw

Nou, mijn vriend luistert op zich wel eens muziek van hen. Dus hij vond het wel leuk.
Hij vertelde dat ze live echt super goed was, en gewoon zuiver stond te zingen terwijl ze over het podium aan het rennen was en alles. God, ik wil ook een keer!

+1

You’ve got the love is nota bene een cover! :0

Mjah ik vind het ook een beetje jammer. Spectrum is gewoon het enige nummer wat ene beetje bekend is in Nederland. Florence + the machine zijn nooit echt in nederland doorgebroken. Vind ik niet direct vreselijk want anders heb je idd dit soort domme situaties, maar het heeft ook weer nadelen.

Heb btw ook een tof t-shirt van pull and bear van een paar maandjes geleden. Of ze hem nog verkopen weet ik niet!

Ja, dat zie hoor je ook echt in live optredens enzo. Ga je 24 november in de HMH? :slightly_smiling_face: