Floep's

Dit is een abstract schilderij, ik heb het geschilderd in een hele verwilderde maar wel gecontroleerde bui. Ik kan niet precies uitleggen wat dit voor me betekende en waaorm en bladibla omdat ik eigenlijk wil weten hoe het schilderij is als je het verhaal er niet achter kent!

Eerst even gewoon dit schilderij en dan post ik zo meer…

http://i54.tinypic.com/2nty4ao.png

en van dichterbij:

http://i51.tinypic.com/2afivlg.png

Wil het namelijk cadeau doen aan iemand, maar wil even weten of dat dus wel kan XD

Ik vind het mooi hoor, ik zou zeggen… Doe het lekker cadeau!!!

Heel mooi! Cadeau doen :grinning:

Ik vind ook zeker dat je het cadeau kunt doen; maar het is wel belangrijk dat je aan die persoon wel vertelt wat je ermee bedoelt :slightly_smiling_face:

Wauw echt mooi. Ik vind juist dat je niet aan die persoon moet vertellen wat je ermee bedoelt, diegene moet zelf erover na denken.

Wow echt mooi ja, die mag je van mij volgende week wel op mijn verjaardag geven !

Ik vind hem echt geweldig, maar dat had ik al gezegd.

Ja, dat kan ook wel, maar door de beginpost heb ik het idee dat ze echt iets heel specifieks bedoelt met het schilderij; dan is het wel leuk voor degene die het krijgt om te weten hoe en wat enzo (:

Maar eigen invulling kan ook altijd ja.

Wow vet positieve reacties :slightly_smiling_face: had ik dan weer niet verwacht… dus dat is wel tof.

En @krullevaar, ja dat is ook wel zo, maar die persoon kan verder niets met de betekenis… Dus het is niet iets dat op diegene slaat ofzo, Dus als het niet verteld hoeft te worden doe ik dat ook liever niet.

Ik vind hem echt… super mooi :grinning: … wauw. *speechless*

Gewoon niet vertellen wat jouw betekenis is, laat diegene het zelf maar verzinnen. De betekenis erachter is niet belangrijk, het schilderij is van zichzelf al erg mooi!

Echt mooi!
Diegen zal er vast blij mee zijn. :slightly_smiling_face:

Heb je meer schilderijen? :open_mouth:

ja ben momenteel bezig met een vervolg van dit schilderij, zoals je misschien wel hebt gezien op de “inzoomfoto 2e foto” zit er een gezicht in verwerkt…

Dit heb ik nu ook gedaan met het hard van en roos… De roos is al af, nu de bladeren nog!.. Morgen zal ik even foto’s maken en die posten :slightly_smiling_face:

Hij is echt heel mooi!

Elke keer als ik dit schilderij zie, vind ik hem super mooi.
Ik heb dit nu al zo’n 4 keer gezegd volgens mij, maar dat maakt vast niet uit. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik vind m leuk :grinning:
maar ik zou wel opassen met schilderijen kado doen.
ze kunnen nog zo mooi zijn maar het moet echt maar net je smaak zijn
ik kreeg heel vaak schilderijen van mn oma, harstikke lief maar ze belanden meestal toch ergens in een doos.
dat zou natuurlijk zonde zijn :wink:

ik vind hem heel erg mooi (:
maar als je hem iemand kado doet moet je wel eventjes kijken of het ook diegene zijn smaak is denk ik.

ik vind trouwens die kleuren echt heel erg mooi zo samen bij elkaar.

Heeeeeeel mooi!
haha, daarlijk wordt jij later profschilder (of hoe je dat ook noemt)
en dan verdient dat meisje een fortuin aan dat schilderij van jou.
kun je hem niet zelf houden, voor later?
echt zonde om zó iets moois cadeau te geven
maar ik ben nu wel echt benieuwd wat de betekenis is:P