Flirtzinnen

Iemand nog leuke flirtzinnen? :slightly_smiling_face:

Als jij een piraat was, zou je dan je papegaai op deze, of op deze schouder hebben? (en dan moet je er natuurlijk wel naast staan en je arm om de schouders doen). Zelfde met houten been. xD
^^Is niet serieus trouwens! Haha.

zomaar een meisje…zomaar verliefd
zomaar een jongen…die dat niet ziet

jongen, heb je een foto voor mij?
dan kan ik aan sinterklaas laten zien wat ik hebben wil :$!

Is het de achtbaan of toch die enge film die mijn hartje van steek maakt?
Nee, jij bent het die me met je lieve woorden (van binnen) raakt (L)

I could travel the world, swim the seas, I could climb all the mountains, but one thing I can’t do is reach your heart, coz u wont let me.

Hartkloppingen:de één krijgt ze van de warmte, de ander van de kou, maar ik…ik krijg ze van jou.

Love is love
love is you
i love love
so i love you (L)

f*ck redbull > alleen jij geeft me vleugels
f*ck spiderman > alleen bij jou voel ik me veilig
f*ch de televisie > jij bent veel interessanter
f*ck Justin Bieber of welke celeb dan ook > jij bent veel knapper
etc.

(L)

Words begin with ABC
Songs begin with DOREMI
Love bigins with You and Me <3

Lief glimlachen, vervolgens vraagt hij wat er is, en dan zeg je dat hij zo leuk is, of dat hij zulke mooie ogen heeft.

Die van sparqling en casckett vind ik geen flirtzinnen… gewoon gedichtjes voor onder je hyvesfoto :grinning_face_with_smiling_eyes:

Al zou ik zoiets dat nooit onder m’n fb foto zetten. :grinning_face_with_smiling_eyes:

^ ghaa inderdaad! (alleen zou ik dat zelf nooit doen, vind het echt zo vreemd als meiden dat doen :pensive: )

Maak een praatje, flirt door kleine aanrakingen en oogcontact, speciale blikken, en dingen zeggen op een flirterige toon… Ja kan het niet anders uitleggen, bij mij gaat het automatisch XD

-

Een vriend van me zit bij mij in de klas en elke keer als hij zegt; “Goh, wat is het heet hier.”
Zeg ik: “Nah, jij bent heet.”
Dan kijkt hij mij boos/plagend aan en dan lig ik helemaal dubbel xD
(Hij is dus heel sexy als hij boos kijkt en daarom doe ik dat, hahaa)

Oogcontact is de beste flirtzin volgens mij.

ey sgatje elke keer als ik je face gereflecteerd zie in me nickelson jas

moet ik kotsen.

^ ik denk niet dat je daar een date mee scored :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heeft tot nu toe altijd gewerkt bij mij.

is die rook boven je van een sigaret of ben je zo heet?
I wish you were a door so I could bang you all day long
pff, hebben ze jou net uit de oven gehaald? je bent zo heet!

gegarandeerd succes!

Ik kreeg 2 weken terug met uitgaan te horen dat ik naar nieuwjaar rook, en naar oliebollen… Het was misschien ‘lief’ bedoelt maar ik vond het een beetje raar xd

Hej schatje mag ik je ping :’)

Ik kon het niet laten. Flirtzinnen zijn zo niet oke. Een jongen die een spontaan praatje maakt is toch veel leuker dan een zin dat al miljoenen malen gebruikt is?

Ik krijg hier echt rillingen van, mag ik een teiltje?