flirterige vriendin!

p

.

-

Je zou er met haar over moeten kunnen praten, anders is het geen vriendin van je. En hij zal je heus geen dom wijf vinden. Waarschijnlijk voelt tie zich nog gecharmeerd ook :slightly_smiling_face:

herken dit wel… Je moet het wel zeggen, en als ze een echte vriendin is zal ze het begrijpen en ermee ophouden. Ditzelfde gebeurde namelijk tussen 2 vriendinnen van mij. wij hebben dat met z’n allen toen tegen haar gezegt, maar ze begreep niet echt wat ze fout deed, dus bij ons pakte het verkeerd uit want ze werd boos dat zij jaloers was enz. Maaar nadat we het nog een paar x aan haar lieten zien wat ze nou eigenlijk deed, begreep ze dat en is ze gestopt met dat flirten. Naja, niet helemaal want met andere jongens is het nog best wel heftig en zo kwetst ze anderen weer, maar ons nu niet meer echt. af en toe nog wel eens maar het is al stukken minder. ( eigenlijk heb je hier niet zoveel aan, ben bang dat er niet veel aan te doen is eigenlijk. Ik denk bijv. dat mijn vriendin altijd zo zal blijven en heb het maar gewoon geaccepteerd, want zo is ze denk ik gewoon. Ze doet wat ze zelf wil en denkt dan niet altijd aan de anderen… )

-

Dat is geen vriendin, dit doet ze volgens mij júist om jou jaloers te maken!

Ik zou gewoon met haar gaan praten.
En het is tog logisch dat als jij iemand leuk vind en zij gaat met hem flirten en hij gaat daar op in, dat jij jaloers bent.
Echt hoor als je bevriend met haar bent dan hoort ze dat te begrijpen!