Flirtende jongens

Ik kan heel snel verliefd worden op iemand als die persoon even flirt of een schattig gesprek begint. Het is heel stom, i know, maar ik kan er niks aan doen… Hierdoor val ik steeds op verkeerde jongens omdat dit jongens zijn die met meerdere meisjes flirten en het doen voor de lol, niet om een relatie te beginnen of zo. Ik wil een keer écht verliefd worden zonder dat die jongen eerst actie moet ondernemen. Ik wil iemand aankijken, denken “hij ziet er wel oké uit” , kennis maken en als dit allemaal goed is mag hij best flirten. Iemand advies? (Ik heb nog nooit een relatie gehad of gezoend met mijn 15 en een half jaar…)

Ik dacht eerst even ‘hè dit herken ik’ totdat je aangaf dat je graag echt verliefd wilt worden en een relatie.

Ik ben erg makkelijk beïnvloedbaar omdat ik mensen niet teleur wil stellen en anderen boven mijzelf verkies. Ik dacht dus even dat jij hier misschien ook last van had, maar ik denk dat je misschien teveel focust op een relatie.

Je bent pas 15 jaar oud, dan maakt het echt helemaal niet uit dat je nog geen relatie hebt gehad en niet gezoend hebt. Bewaar die eerste kus voor de je eerste echte liefde en ga niet naar deze liefde op zoek. Ergens loopt die jongen rond, je moet hem alleen nog tegenkomen, maar hoe meer je je daarop focust hoe langer het zal gaan duren en hoe meer ‘foute’ jongens je tegen het lijf gaat lopen omdat je zo graag wilt.

Geniet van je jeugd, ga leuke dingen doen met vriendinnen. De tijd van een relatie hebben komt nog wel.

Weet je zeker dat je echt verliefd bent op diegene of vind je hem/de dingen die hij tegen je zegt gewoon leuk?

Ik denk niet dat je verliefd bent maar meer gevleid.
Ik heb dit ook heel snel, als ik een hele dag met een jongen echt een heel goed gesprek heb, dan denk ik soms wow misschien kan dit wat worden.

Maar eindstand het komt nooit zo ver omdat ik me alleen gevleid voel, ik vind de aandacht op dat moment super leuk daarna nooit meer haha.

Je hebt misschien wel gelijk :flushed: dankjewel!

Ik heb meestal een verliefdheid tot twee weken en daarna is het over :flushed:

Ja precies, gevleid is het goede woord! Dankjewel!

Kan je 2 weken al en verliefdheid noemen? Ik denk niet dat dat zo is. Maar eerder dat je diegene gewoon leuk vindt, omdat je aandacht van hem krijgt.

Zoals iemand al eerder zei was ik gevleid waarschijnlijk dan…

Gister klierde een jongen ook tijdens waterpolo en ik heb erop gelet maar was inderdaad gevleid en vod het leuk dat hij het deed ib plaats van dat ik verliefd wertf of zo :grinning_face_with_smiling_eyes: tx guys!

^Fijn voor je :slightly_smiling_face: Het is meer dan ok om je gevleid te voelen als iemand met je flirt :slightly_smiling_face: