flirten

heey
ik ben verliefd op een jongen uit mijn klas,
ik zoek tips om hem te versieren,
ik lees ook in veel topics dat je hem langer aan moet proberen te kijken dan andere jongens, en dat doe ik bij hem ook wel
hij kijkt bijn altijd terug als ik naar hem kijk.
mar ik merk ook wel eens dat hij naar mij kijkt,dan kijk ik naartuurlijk gewoon terug.
maar hebben jullie nog tips om een jongen te versieren?

ik heb hem vandaag ook nog verteld dat ik thuis een probleem heb,
en toen heb ik iets tegen me ouders gezegt,
toen zei hij;
wat goed van je,
en aaide die me over me arm.

-hoe kan je er achter komen waneer een jongen je leuk vind?

• hij is best wel verlegen.
    -hij heeft wel msn,maar zit er nooit op, ik heb gevraagd waarom hij nooit op msn zit.
    zei die: er kan geen msn op mijn laptop (ik dacht moet kunnen toch?!)
    -volgens een vriendin van mij durf ik best veel,
    maar nu twijfel ik of ik hem een krabbel op hyves moet sturen met schatjeee (L) , ofzo… :blush:
    -hij kijkt best vaak naar mij in de klas,dan voel ik dat hij kijikt ofzo en dan kijk ik terug en dan begint ie soms een beetje te lachen.en dan iets later staart ie weer voor zich uit…

ik weet ut echt niet.:stuck_out_tongue:

xx

Hey!

Misschien ben ik niet zo’n flirtkampioen, maar ik kan je een ding zeggen…
Als je hem lang aankijkt, komt het echt niet in zijn hoofd op dat je hem leuk vind, jongens zijn nogal slecht met hints, je moet altijd alles heel direct zeggen.
Maar het ‘zou hij ook naar mij kijken’ spelletje is natuurlijk altijd leuk om te doen =), zeker als je er niet zeker van bent of hij nou wel of geen gevoelens (meer) voor je heeft.
Maar nu komt de minder leuke kant…
Van de meeste jongens merk je alleen als ze je echt leuk vinden, als hij veel tegen je praat en contact met jou zoekt!
Dan gaan ze echt voor een meisje en dan weet je dat je gebakken zit.
Maar er zijn ook nog altijd verlegen jongens, waar jij het initiatief moet nemen.
En hij aaide over je arm, dat zouden jongens echt niet doen bij vieze wyven die ze niet moeten!
En je zegt zelf dat hij naar je kijkt, je hebt dus wel zijn aandacht.
Maar als je snel wilt dat het wat wordt, dan zou het denk ik toch vanuit jouw kant moeten komen.
Probeer hem anders eerst wat beter te leren kennen, probeer schoolopdrachten met hem samen te doen, ga in de pauzes naar hem toe of nodig hem uit bij jullie pauzegroep.
Dan denkt hij ook sneller: oh het is eigenlijk best een leuk meisje en dan zou hij eventueel (als hij het heeft) wel voor zijn gevoel durven uitkomen!)

hopelijk heb je er wat aan xD (niet dat ik goed advies kan geven, want de keer toen ik zo’n situatie had, stuurde ik die persoon een ‘anonieme valentijnsroos’, een week later wisten zijn vrienden al dat ik het was en weer een week later kreeg ik een middelvinger in mijn gezicht’!

Hmm,
je moet het inderdaad niet alleen op oogcontact houden,
je moet gewoon heel veel lief lachen, jongens houden niet van chagrijnige meisjes (ach, wie wel hè?)
hem veel aanraken,
gewoon veel met hem praten en lief doen tegen hem.
Maar niet tè allemaal (aa) Dan word je nogal opdringerig,
en jongens moeten ook iets hebben om naar te jagen,
dus een beetje mysterieus blijven :slightly_smiling_face:

Voor zover mijn flirttips (aa)

nog iemand tips? :blush:

?