Flirten

Wat is jouw beste flirt-move?
Ik heb echt tips nodig!

Mijn flirt-move heb ik niet, flirt-blunder ik probeerde heel sexy te knipogen naar een jongen in een discotheek en toen vroeg hij of ik iets in mijn oog had.

Heel gênant.

Gewoon interesse tonen in hem. Zijn sport, zijn humor.
Beetje glimlachen en met je ogen knipperen. (:

Haha ik kan ook echt niet knipogen, ben bang dat er dan ook zo’n situatie ontstaat!

haha, hier moest ik wel om lachen!
Ik heb geen idee. Ik ben altijd gewoon mezelf, lekker gek dus!:stuck_out_tongue: Interesse tonen is altijd goed, beetje plagen.

Die persoon aan blijven kijken en dan even naar hem lachen. Zo laat je zien dat je vrolijk bent en openstaat voor een gesprekje met hem.

hahaha Zoiets zou mij ook echt overkomen!

Ik was ongeveer een jaar geleden bij een feest, waar het heel druk was. Ik moest er langs, toevallig was daar ook een jongen die ik al een tijdje erg leuk vond. Ik probeerde er langs te gaan en ondertussen legde ik mijn handen in zijn zij, en liep ik verder. Even later kwam hij naar me toe, we hadden de hele avond gepraat! Hij is nu ook mijn vriendje, hihi

vooral veel lachen met bijvoorbeeld vriendinnen, als hij je ziet zitten kijkt hij meestal naar je en dan kun je wel terug kijken en leuk lachen om te laten weten dat je hem ziet:)