Flirten

Hi,
ik vind al heel lang een jongen leuk.
ik zit nu in de 2e en ik vind hem al leuk sinds groep 8.
Ik weet echt niet hoe ik dit moet aanpakken…
ik kan niet zomaar met hem afspreken want ik heb vroeger ook nooit met hem afgesproken en ik spreek meestal niet met jongens af.
Ik weet ook niet echt hoe ik met hem moet flirten…
heeft iemand tips?
sowieso gewoon goede flirt tips (:

x

als je hem zie kijken, blijven kijken, kijkt hij terug dan moet je wegkijken
probeer een beetje bij hem in de buurt te zijn, met je vriendinnen bij zijn vrienden gaan staan en als hij iets zegt gewoon lachen en naar hem kijken
laten zien dat je hem ziet staan
stiekem kijken is ook leuk:P of als hij kijkt lief lachen en dan wegkijken:P

ja, het probleem is dat hij niet bij mij op school zit.
Dus ik zie hem niet zo heel vaak…
maar ik spreek hem wel is via msn…
maar dan weet ik ook niet zo goed wat ik moet zeggen.

als hij op msn is gewoon ineens spontaan zeggen
heej
zegt hij wat terug ga je verder in op het gesprek
alles goed enz. enz. wat ga je nog doen vandaag
hoe gaat het op school enz.
en elke x als hij dan online kom gwn heej zegge en vragen of alles goed is enzo
en als jullie echt veel tegen elkaar praten op en duur
vragen of hij es wilt afspreken met een paar vriendinnen van jou en vrienden van hem
en dan kan het kijken beginnnen

welja ik heb zelf ook een vriendje en het is juist hetzelfde begonnen als bij jou ^^ eerst gewoon op msn, dan hebben we eens afgesproken met wat mensen erbij die we allebei kende, en daarna gezellig met z’n tweetjes naar de film (: natuurlijk heeft hij me toen gekust ;p nu zijn we al twee weekjes samen (;
mijn flirttips zijn; kijken!! net als pimpcesje hierboven al zei is het ‘juist iets te lang kijken’ trukje de beste manier om te flirten … laat ook merken dat je plezier kan hebben, want jongens houden van meisjes die eens goed kunnen lachen ^^
veel succes (:

en als je wat ‘verder’ bent, zegmaar in een gesprek. Dan moet je vooral heel veel lachen, niet nep natuurlijk. Maar jongens vinden het echt helemaal leuk als een meisje vrolijk lacht als hij in haar buurt is. Ik spreek uit ervaring ;$

Gewoon leuk met hem op msn blijven praten! En als je z’n nummer hebt kan je misschien ook met 'm smsen. En ik zou gewoon samen met wat vrienden afspreken en kijken hoe dat gaat. Succes!

Oja en een tip, ga niet te wanhopig doen! Jongens houden van meisjes die moeilijk te krijgen zijn, dus probeer zo min mogelijk het gesprek te beginnen en doe een beetje mysterieus. Werkt echt!