Flirten

Hoe weet je of je een klasgenoot met je flirt? ;’)

als ie veel dingen van je wil weten, maar niet teveel (anders friendzone je) veel bij je wil zijn ,veel dingen samen met je wil doen enzo… en als ie vind datie zichzelf erklaar voor vind dan moetie ff de ballen hebben om het te vragen :kissing:

Helaas doet hij niets van dit alles, toch heel erg bedankt voor reageren!
Wat hij doet is grapjes maken, naar mij kijken en dan lachen, hij lijkt in mijn ogen een beetje verlegen (vanwege het lachen) want bij vrienden is hij ietsje grover. Ook heeft een vriend 2 keer gevraagd wat ik van hem vind, een keer was mijn crush erbij en toen werd hij boos/geïrriteerd. En een keer zonder hem, toen zaten zijn vriend en ik ‘alleen’ (mijn crush zat wel verderop maar we zaten gewoon in de klas). En hij is populair+de grappenmaker van de klas dus ik snap niet waarom hij dan niet dingen aan mij vraagt ofzo… En hij doet wel een beetje populair bij andere meisjes dus ik heb twijfels :frowning_face:

Upje: vandaag hadden wij bijvoorbeeld een workshop en ik zat met hem. Hij zei toen ‘mevrouw ik vind trouwens die ook heel mooi’ toen begonnen mensen te zeggen oeh en sommige zeiden ‘hij zit met je te flirten’. Dus ik werd verlegen en wist niet wat ik moest zeggen en hij zei zoiets van dat je kon zien dat ik van muziek hield en het erg mooi was, precies weet ik het niet meer vanwege de mensen om ons heen die begonnen te praten

Upje:
Hij zat vandaag naast mij en sprak geen woord tegen mij en toen ging hij weer bij vrienden zitten en toen begon die wel tegen hun te praten. Ik ben echt verward… :frowning_face:

Complimenteren, knipogen, aan je zitten(just not toooo much), grapjes maken, je aandacht vragen… hmmm zoiets wel ja

ja hij vind je volgens mij wel leuk maar hij durft het niet eg te uiten, dat hebben die populaire wel, grote mond maar over zoeits weten ze eigenlijk niet wat ze moeten zeggen