flirten met vriendin?

hallo allemaal,

ik heb een hele goede vriendin en we zijn heel close en we vertellen elkaar alles, doen alles samen en hebben altijd heel veel lol! we doen echt ALLES samen, en we “flirten” ook met elkaar, dan kijken we elkaar verleidelijk en sexy aan en dan schieten we in de lach. maar we gaan steeds verder. we strelen elkaar bij onze dijen en over elkaars korte broekje, over elkaars shirt. in elkaars nek… oorlel, ect. net zoals je verwacht dat je bij een leuke jongen zou doen waar je al verkering mee hebt ofzoiets. we proberen altijd heel serieus te doen maar we schieten altijd in de lach. ik voel niets voor haar maar toch doen we zeg maar heel “intiem” met elkaar (als grapje) maar wel als er niemand bij is.

wat vinden jullie hiervan? kan je dit gewoon doen als beste vriendinnen?

wat

Als grapje? :’) Hoe oud ben je?

Ja kan gewoon hoor meid, doen alle vriendinnen xx

Als ik lonely word wil ik jouw vriendinnetje ook wel zijn

xoxo

ik vind dit toch een tikje vreemd als ik heel eerlijk ben

hmmm en je weet zeker dat jullie niks voor elkaar voelen :face_with_raised_eyebrow:

Als er niemand bij is, lekker laten gaan. Jullie zijn bezig met ontdekken, en ik heb toen ook wel eens met een vriendin gezoend :’) Zolang jullie anderen er niet mee lastig vallen, maakt het niet uit lijkt me,.

Zolang je dit maar geheim houdt voor anderen, gewoon lekker verder gaan :wink:

ik herken dit wel redelijk, ik wordt er altijd lichtelijk spastische van als mijn vriendin dat bij mij doet, maar trek zelf ook zulke gezichten naar haar ( zij heeft gewoon een vriend en ik ben ook gwn hetero denk ik)
wel vervelend is het als de rest van de klas bijv. haar gezicht niet kan zien en wel die van mij…

en idd ook dijen maar niet echt billen ofzo

Komt volgens mij wel eens voor op jullie leeftijd (als de leeftijd die ik gok klopt) en als het goed voelt, waarom niet.

x

Same :’’)

Lol me too
m’n beste vriendin is een hele mooie meid, maar ik voel me echt 0% aangetrokken tot haar

Euhh…

Vervelend hé? Verveling in de vakantie.

Beetje vreemd… Tuurlijk doen sommige dan voor de grap elkaar ‘‘sexy’’ aankijken na een opmerking en dan keihard lachen. Maar dit gaat een beetje te ver vind ik, maar natuurlijk kunnen jullie experimenteren.

Dat ja, ik moet er ook echt niet aandenken. Heb wel een keer met een vriendin gezoend om het te proberen, maar werd er echt niet warm of koud van.

Zou er zelf behoorlijk kriegelig van worden als een vriendin zo bij me zou doen. Maar als jij je er prettig bij voelt zou ik er gewoon lekker mee door gaan.

Ik heb me vriendin wel is een klap op der bil gegeven gwn voor de grap, maar dat zoals jullie gaat ietsiepietsie te ver niet?