flirten met strandhunk, hoe verder?

Hoi allemaal, ik ben de afgelopen 3 dagen naar het strand geweest en er werkt een super leuke jongen bij de strandtent waar we altijd heen gaan. Ik zie hem de hele tijd naar me kijken en hij heeft ook een paar x naar me gelachen. We flirten wel de hele tijd maar zo gaat het al 3 dagen. Iemand tips? Ik ga er zometeen namelijk weer heen!:kwijl:

Vragen om de rekening, je nummer achter op zetten en het terug geven met fooi? Of op een bierviltje?

Of een briefje met je nummer tegelijk geven met geld?

Je kunt hem ook gewoon om zijn naam vragen en zeggen dat je hem al drie dagen ziet en hem leuk vindt en wel eens wat wilt drinken of iets in die richting?

Iets bij hem bestellen, en dan zovan gesprekje beginnen (dat kan hij ookal uit zichzelf doen als je dat doet en geluk hebt). Bijvoorbeeld’hee werk je hier al lang,’ bijvoorbeeld. En dan gewoon zo verder gaan .is het gewoon in het Nederland ? Want als het in het buitenland is, vergeet dan niet Engels te pratenxd

ik vind de eerstee goeeed:) gewoon je nummer achter op een filtjee:)

Die eerste is wel leuk, maar zo standaard haha, maar toch denk ik dat ik het ook zo zou doen…

haha die ga ik es doen lol

Helaas kan ik het niet op een bierviltje zetten want hij brengt geen drankjes rond, hij sjouwt zegmaar de hele tijd met strandbedjes en parasols. Ps. Het is in Nederland :slightly_smiling_face:

Ohja en ik weet ook al hoe hij heet, opgevangen toen hij met een collega praatte

Iemand nog ideeën? Ik ga over een half uurtje weg, spannend :stuck_out_tongue:

spreek hem aan dan! voordat het te laat is. het voorlopig de laatste echt warme dag. je hebt niks te verliezen :wink:

Hoe is het gegaan?

Ik heb niks gezegd, durfde niet, sukkel die.ik ben. Ik ben fucking 18. Oh man. Ik heb hem ook maar 2 x naar me zien kijken, ik snap jongens echt niet, die dag ervoor keek hij de hele tijd en lachte hij een paar keer naar me. Hij was duidelijk met me aan het flirten. Ik ga morgen weer…

Welk strand is dat? Er is bij een strand waar ik ook vaak heen ga een jongen die strand stoelen enzo draagt

Zandvoort, maar volgens mij doen ze het het bij elke strandtent

Gewoon doen! Nummer geven op een briefje of om zijn naam vragen (hij weet toch niet dat jij die al weet :slightly_smiling_face: ) Denk je dat je hem anders nog eens gaat zien? Dan maakt het toch niets uit!

Je naam en telefoonnummer op een briefje schrijven werkt het best. Bierviltje stopt hij niet zomaar even in zijn broekzak, dus dan raakt hij dat wss kwijt. En blijf gewoon steeds even staan praten enzo :slightly_smiling_face:

Ik wou zeggen schrijf in het sand ‘je nummer Call me maybe?’ maar toen dacht ik nou nee wie weet wie belt er dan