flirten met een jongen die je niet leuk vindt

Wat vinden jullie: is het gemeen om te flirten met een jongen die je niet leuk vindt of doen jullie het zelf wel eens??

nee want dat is valse hoop

Niks mis mee.

Flirten is flirten en het is niet alsof je een belofte doet om met diegene te trouwen. Het is als je diegene lange tijd achter elkaar aan het lijntje houdt of doet alsof je serieus interesse hebt dat het niet leuk meer is.

ik doe het wel eens ja, maar alleen als ik zeker weet dat hij weet dat het enkel flirten is

nee, het is niet gemeen, want het is een manier van communiceren. Ik blijk onbewust heel veel te flirten, ik denk dat dat het leven juist leuker maakt. Ik denk ook dat de jongens zelf wel zien dat ik met iedereen flirt

juist leuk toch!:slight_smile:
natuurlijk niet met iedereen, maar bijvoorbeeld op vakantie gewoon een beetje flirten met de jongens die je daar ziet, vind ik niets mis mee.
en daarbij; je kunt een jongen ook leuk gaan vinden. dus als je eerst met hem flirt voor het leuk; kan het ook zo zijn dat je hem leert kennen en hij echt leuk is!:slight_smile:
maar dat is mijn mening

:ok_woman:

maar zij bedoeld dat ze die jongen niet leuk vind dan is het eigelijk toch valse hoop of niet dan?

Ik vind het dom, kan je je beter concentreren op jongens die wel leuk zijn

ik doe het zelf wel,
maar dat komt doordat het gewoon in me zit.
iemand zei laatst dat ik echt met iedereen flirt,
maar dat heb ik dus zelf niet echt door vaak.

ik weet niet hoe ik moet flirten

hmm aandacht krijgen is leuk, dus dan wil je die aandacht meestal wel behouden.
maar je moet er niet te ver in gaan (valse hoop geven)

je flirt toch juist om tekijken óf een jongen leuk is?

zoveel jongens flirten met 36 meisjes tegelijk, mogen wij ook een keertje?

^

flirten doe je ook onbewust. dus ja.

Iedereen flirt soms onbewust , je kan niet een gozer voor 2 seconde te lang kijke en dan ’ zoo tering die heb een grote neus’ en hij denk ’ soww ze ziet me zitten’

dus ja ik flirt onbewust met jongens die ik niet leuk vind xD

Ik schijn pas onbewust te hebben lopen flirten
en die jongen vond mij dus leuk alleen ik hem niet ,
dat was nogal zielig , maar ik zou dat nooit bewust doen.