Flirten met collega

Hij is 19, ik 15
  • laten gaan
  • flirten
  • idk, maar de leeftijd kan gewoon niet
  • leeftijd maakt niet echt uit, geen probleem
  • hem steunen maar mss gefriendzoned worden

0 stemmers

Hee lieve meiden, ik ben benieuwd of jullie mij kunnen helpen…

Ik heb een collega en ik vind hem heel erg leuk, hij is alleen nog niet over een meisje J. heen waar hij erg veel mee praatte, hij wilde een relatie en zij ook tot ze opeens raar deed en niet meer wilde, hij was hier dus best wel kapot van. Ik werkt hier nog maar heel kort en deze verhalen over dat meisje J. heeft hij vertelt tegen mijn vriendin. niet direct dat ie er van baalde maar hij heeft het er steeds over dat hij ‘‘klaar met haar’’ is en dat meent hij ook wel ik denk alleen dat hij er stiekem best verdrietig van is. Hij doet altijd stoer over dingen en bluft over alles en maakt grapjes maar ja… ik heb dus een crush op hem, ik moet niet vaak met hem werken maar dit weekend weer wel.

Ik wil hem graag versieren enzo maar ik weet niet hoe je hier mee om moet gaan…
wel nog ff een dingetje, hij zei tegen mijn vriendin B. ook (ik had 250 euro gevonden op mijn werkt wss van een klant) ‘ik ga nu iets zeggen… maar als ik alleen op haar uiterlijk zou afgaan, zou ik niet verwachten dat ze het geld zou teruggeven ipv houden’’ dus mijn vriendin B. snapte het niet, hij zegt ‘‘ja omdat ze nike air max heeft’’

nou ik weet niet waar dat op sloeg maar als iemand me dat zou kunnen vertellen en me mss wil helpen, zou ik dat super vinden! Heel erg bedankt voor het lezen iig, en reageren! xoxo Fleur van K.

Met die laatste opmerking komt het over als een hele oppervlakkige jongen… Als hij vaker zulke opmerking maakt zou ik hem lekker laten gaan.

Maar naast dat, als je hem leuk vindt, is dit weekend natuurlijk wel de uitgelezen kans om hem zelf (niet via een vriendin) beter te leren kennen. Ik zou dit weekend gewoon veel grapjes met hem maken en als hij daar leuk op reageert kan je misschien een beetje flirten met hem!

Bedankt voor de reactie, en hij maakt wel eens vaker wat van deze opmerkingen (niet naar mij verder) , of hij commandeerd maar wat maar hij kan ook best lief zijn en op een of andere manier trekt hij me echt aan! Don’t know what to do, ik vindt hem echt wel leuk. bedankt iig voor de rest van je tips!:slight_smile:

ik heb een poll geopend, zodat jullie makkelijker kunnen reageren en niet perse hoeven te typen hihi