Flirten kan je een hoop voordelen opleveren!

Een vriendin en ik hebben geprobeerd, een week lang met elke jongen/man te flirten.
Als je veel oefent, krijg je ook steeds meer voor elkaar en hoe makkelijker het is als je echt wilt flirten met die leuke jongen bijv.
Op gegeven moment gaat het echt vanzelf.

Mijn stelling; Een vrouw/meisje krijgt meer voor elkaar als zij flirt.

Tuurlijk, helemaal als ze haar charmes in de strijd gooit.

Tuurlijk, jongens vinden het altijd leuk als ze aandacht krijgen van meisjes.

idd jongens houden ervan als een meisje er (ook) wat voor doet. :slightly_smiling_face:

uhu,en het kan best grappig zijn

idd…
maar het is wel waar dat je dan meer voor mekaar krijgt. net zoals je af en toe de eerste stap zet dat vinden ze ook altijd wel leuk… ze houden sowieso wel een beetje van een meisje met lef en die niet telkens alles aan de jongen overlaat

Jongens houden ervan als er een first move word gemaakt op ze (denk ik), dus ben het eens met de stelling.

Zolang het niet ordinair wordt is er niks mis met een beetje flirten,
en idd, soms krijg je dingen eerder gedaan.

Mee eens!

Indeed

Ik durf dat niet… Daar ben ik te verlegen voor.

Dit heb ik dus ook eens gedaan maar nu is mijn beste vriend verliefd op mij geworden en ik vind hem wel heel leuk enzo maar niet op die manier gewoon. Ik moet er echt niet aan denken, en nu?

Oefen het op een vriend die ook zo tegen jou doet dan:P

Maar ik flirt alleen met mijn vriend.

Ik heb een heel ernstige ‘oog-contact-met-alle-mannelijke-wezens-die-er-een-beetje-fatsoenlijk-uitzien-en-van-een-fatosenlijke-leeftijd-zijn’ periode gehad XD.

ik flirt onbewust heeeeeeeeel erg veel ;$ ook als ik dat eigenlijk helemaal niet zo bedoel…
maar je kan er idd meer mee voor elkaar krijgen :grin:

Hahaha, mijn vriendin heeft een keer gezegd dat ze zelfs met haar opa ‘flirt’ :stuck_out_tongue:
Ik moest echt lachen.
(ik hoop trouwens niet dat ze dit nu leest, hahaha)

ik krijg door flirten altijd gratis drankjes van de barmannen ^^

met flirten krijg je veel gedaan en het is nog leuk ook voor jezelf en voor die jongen, hahaha, xd