Flirten is goed voor je ego.

[b]Dat wisten we volgens mij allemaal wel, dat flirten goed voor je ego is. Je wordt er vrolijk van, gezellig, etc. Maar nou heb ik een stelling bedacht. (vanmorgen toen ik uit bed kwam. Call me a genius.)

Anyway.[/b]

Mag je nog steeds flirten als je een relatie hebt?

Motiveer je antwoord.

Ik vind van niet. Flirten vind ik iets waardoor je jongens leert kennen om later misschien mee te gaan smsen enzo, dusse nee.

Nou, op dit moment denk ik van: Als je er verder niks mee doet dan maakt het ook niet zoveel uit.
Maar ik heb het wel eens meegemaakt en toen werd ik superjaloers. Sowieso, misschien word je wel meegesleept in het flirten en gebeurt er wat…

Ik weet niet. Ik denk het niet. Maar evengoed, sinds ik een vriend heb, heb ik niet eens meer de behoefte om met andere jongens te flirten;)

Nee, ligt er wel aan wat je doet!
iemand nakijken zou ik nog niet zo erg vinden…

nee ik heb genoeg aan mijn schatje:)

Nee, bij flirten maak je vaak seksuele grapjes, of knipoog je, dat soort dingen. Ik vind dat niet eerlijk tegenover je vriend of vriendin.
Ook lijkt het dan inderdaad alsof je eigen vriend/vriendin je niet genoeg bevredigt, en dat je het ergens anders moet zoeken.

Iemand nakijken versta ik niet onder flirten…

Ik denk dat je goed moet weten waar je grens ligt… Maar flirten is iig echt wel goed voor je

nee, alleen met diegene natuurlijk.(aaa)

Precies, vandaar dat ik me dat dus afvraag. Hoever mag je gaan in het spel van flirten voordat je over de grens gaat?

Dat is eigenlijk iets wat je moet bespreken met je vriend… en je moet zorgen dat de jongen waarmee je flirt weet dat hij geen kans maakt. En ja, het moet gewoon subtiel blijven…

Ik vind dat het wel kan.
Gewoon een goed gesprek zeg maar, met hier en daar wat flirtirige opmerkingen.
Maar natuurlijk niet met heel veel jongens/meiden flirten, dat vind ik dan weer niet kunnen. :ok_woman:

Ik doe het niet zelf, haha :slightly_smiling_face: Ik vroeg het me alleen af omdat ik dat onderzoek had gelezen en dacht; hoe zit dat dan als je een relatie hebt?

Hmm, ik vind van niet. Ik vind het niet eerlijk tegenover je vriend of vriendin. Zou het zelf zeker ook niet leuk vinden als mijn vriend het deed trouwens.

Ja, dat dacht ik wel hoor (: Ik denk gewoon dat het per koppel verschillend is. De een wordt al wat rapper jaloers dan de ander…

Ze zeggen dat meisjes sneller jaloers worden dan jongens maar ik ken ook een boel jongens die hun vriendin compleet claimen…

Flirten mag, als hij er maar niks mee doet :slightly_smiling_face:

Ja, ik vind dat het wel mag als het bij flirten blijft en verder niks daar ga ik geen ramp van maken. Je hebt ook soms dat je onbewust met iemand flirten bent en pas later tot je doordringt dat je flirt.