Flirten in de trein

Stel je voor je zit in de trein (of bus, metro, tram, whatever) en er zit een hele leuke jongen tegenover je.

Hoe zou jij dat aanpakken?
Met het doel uiteindelijk een gesprek met hem te beginnen.

Als ie muziek op heeft vragen wat hij luistert?

Las ik ergens anders in een topic: Vragen of ie boter-kaas-en-eieren met je wil doen :grinning:

Hem aankijken. Zeg maar nét iets te lang, of een beetje flirty. Als hij later weer kijkt, glimlachen. Ik zou niet zo snel op hem af durven lopen, denk ik…

jah inderdaad vragen wat voor muziek die luister of zegge moet je hore vind jij dit ook een leuk liedje of gewoon zeggen waar gaat de reis naar toe

niet geschoten altijd mis:)

Lach lief naar hem een beetje flirten is nooit verkeerd.
Misschien begint hij vanzelf wel een gesprek zo niet, dan begin ik =D

Ik had 't een keer, ik ging op de trein naast een jongen zitten en toen de conducteur langskwam zat ie heel de tijd naar m’n kaartje te gluren om te zien waar ik moest afstappen :grinning: Dus begon ik maar gwn een gesprek waar ik naartoe ging enz en dan wat later moest ik naar de wc zei die van ‘ik zal je plaatsje wel bezet houden’ en ja wat later zaten we gewoon te praten over vanalles en nog wat :grinning:

haha, doe ik best vaak eigenlijk.
gewoon omdat ik me verveel!

meestal kijken en terugkijken.
dan inderdaad naar zijn muziek vragen.
ik heb ook ooit met een jongen boterkaas en eieren gedaan.
en ik heb ook ooit galgje zitten doen!

Hm, eerst beetje lachen ofzo.
En iets laten vallen ofzo en dat hij 't dan opraapt, hahahah ;$
Ik weet echt niet eigenlijk wat ik zou doen.

Oogcontact maken, misschien beetje knipogen…

Sorry hier heb je niet veel aanXD

Ik kom elke dag als ik naar me werk ga die ene leuke andere jongen tegen. Gewoon oogcontact maken