Flirten & boys, help!

Haay!
Ik (meisje 17) was laatst op een feest en daar waren twee leuke beveiligers! Heb een praatje gemaakt, lol gehad en met eentje veel oogcontact gehad. Het waren opzich jongens makkelijk in de omgang, maarja ze zijn wel beveiligers aan het werk. En er was ook gewoon een leuke jongen op de dansvloer, maar ik durfte er niet op af te stappen.
Hoe weet je nou of ze meer willen? Ik ben ook wel onzeker in het algemeen of ik het waard ben om met ene leuke jongen te flirten. Misschien denkt die: ieuw die flirt met mij… die hoef ik helemaal niet. Ik kan mezelf niet inschatten of ik zeg maar ‘mooi genoeg ben voor hem’. Ben bang afgewezen te worden, daarom durf ik nooit verdere stappen te nemen dan flirten. Maarja zo komt er ntrlijk nooit iets moois uit! Dus wat moet ik nou?:frowning_face:

Zouden jullie mij pleasee kunnen helpen!?

xx

je hoefd ook niks te doen toch , als een jonge geinteresseerd is in jou komt ie vanzelf naar je toe toch :wink: ik wacht zelf altijd gewoon tot iemand naar mij toe komt…

heb ik ook :c

Flirten hoeft niet perse een knipoog te zijn of directe zin dat je hem wilt, maar kan ook inderdaad door oogcontact, een leuke lach en een spontaan praatje. Als de klik er is dan praat hij wel terug. Als het goed voelt voor jou dan kan je persoonlijker of verder ingaan op het onderwerp waar jullie het dat moment over hebben. Als je de stap niet waagt dan weet je het ook niet toch? Gewoon doen en na de eerste keer voelt het als een overwinning voor jezelf. Mooi genoeg?Niemand is mooi genoeg toch…uiterlijk is belangrijk maar moet niet perse uitmaken. Hij moet je leuk vinden zoals je bent !