Flirt tips?

Ik wil de jongen die ik leuk vind laten merken dat ik hem wel zie zitten, maar niet dat het er écht dik bovenop ligt, if you know what I mean.
Ik wil dus wel dat hij een beetje denkt van ‘vind ze me nou leuk?’, maar ik wil hem ook niet afschrikken.
Dus…
Hoe kan je subtiel met een jongen flirten?

*zucht* zoekfunctie

ZOEKFUNCTIE!!! Hier zijn echt ontelbaar berichten over.

Je kan het met de zoekfunctie proberen, zwicht hij gelijk voor je…

Sorry dat ik nog niet gelijk door heb hoe dit werkt, maar ik heb echt geen vijfduizend reacties nodig die allemaal hetzelfde zeggen. (:

Koop de Girlz

Maar je kan toch wel even bedenken dat er over zo’n populair onderwerp heus wel topics zijn… Iedereen heeft te maken met flirten dus dan zou je denken dat al veeeeeeel meer meisjes dit gevraagd hebben. (:

Ja, daar heb ik ook over nagedacht, maar ik ben niet op zoek naar standaard ‘flirt tips’. Ik dacht dat ik met mijn verhaal erbij wat specifieker advies zou krijgen. (:

Oke nouja ik zou zeggen: leef je uit met de zoekfunctie en google!

typisch. als één iemand naar de zoekfunctie verwijst, kopieert ‘heel’ girlscene het meteen.

ik zeg Google it!

Ehm, als ik iemand leuk vind dan ga ik met diegene praten en dan zijn arm aanraken en vasthouden enzo. Aandacht geven en ook een beetje erop ingaan. Ook plagen, dat vind ik altijd leuk en dan kan je daarna altijd zeggen aah het was een grapje en dan een knuffel geven enzo (a) en gewoon veel lachen. Jongens vinden lachende meisjes leuk (:

Ojah niet te subtiel bedoel jongens snappen dat gewoon niet xD noujah de meeste jongens…

Lachen is voor mij geen probleem. (:
Het is voor altijd alleen moeilijk om op het juiste moment het juiste te zeggen of doen. Pff.

gewoon spontaan zijn, zeggen wat in je opkomt, plagen…