flirt smsjes

hee meiden
ik heb zegmaar een jongen op het oog, en daar heb ik laatst ook mee gezoend.
ik spreek hem wel eens op msn, maar soms denk ik van; zal ik iets smsen? maar dan weet ik niet wat. hebben jullie dat ook wel eens, en wat sms je dan? zegmaar iets leuks, en dat hij dan niet denk van; wat moet dat mens -__- dattie het niet dom vind ofzo.
heeft er iemand ideen?
xx

Ik zou zeker sms’en! Zo’n smsje waarvan hij wel MOET terugsmsen! Gewoon doen.

Stuur bv. op een zaterdagavond rond 9 uur, iets à la: “hey, alles goed…? ga je vanavond ook wat leuks doen? Heb wel zin om je binnenkort weer eens te zien… x”

Succes! Gewoon doen!

Hangt er vanaf…heeft ie met je gezoend omdat ie je leuk vind, of omdat ie er gewoon zin in had?

Gewoon smsen, it won’t kill you.

[quote author=dormant link=topic=73279.msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg2079875#msg2079875 date=1179509701]#msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg2079875#msg2079875 date=1179509701] date=1179509701]#msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg2079875#msg2079875 date=1179509701]#msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg2079875#msg2079875 date=1179509701] date=1179509701] date=1179510249]

[quote author=dormant link=topic=73279.msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg2079875#msg2079875 date=1179509701]#msg[quote author=Love_You_05 link=topic=73279.msg2079875#msg2079875 date=1179509701] date=1179509701]#msg

nou ik begon met zoenen xD
en het was eigenlijk best wel erg ik schaam me nu dood maar het was tijdens uitgaan.
en ik had daarvoor al een paar keer van mensen gehoord dat hij me leuk zou vinden.

en bedankt voor het reageren :slightly_smiling_face:
maar ik weet dus nooit wát ik moet smsen

Je kan ook een smsje sturen die “perongeluk” naar hem verzonden wordt. Een smsje die voor een vriendin bedoelt is bijvoorbeeld:

Ja mee eens, maar das voor lul hoor! k durf niet zo goed hoor… :wink: Hvj x.

Ofzoiets, dan smst ie wel terug, en kan je zo een gesprek starten, een beetje zwak, maar ach, grote kans dat het werkt :wink:

Heeyy … Kom je op msn xx LY !
of:
Heyy x Heb je eigelijk msn … Hvj <3

up :slightly_smiling_face:

Ik zou niet gelijk beginnen met LY en hvj… Zeker niet als je niks met `m hebt, en alleen een keertje met hem gezoend heb. Dat zou mij erg afschrikken. :stuck_out_tongue:
Ik denk dat je idd beter iets kan doen met de vraag wanneer je hem weer ziet ofzo.

hvj lijkt het net alsof je een of andere wanhopige slet bent die een nieuw slachtoffer nodig heeft…

Ik weet niet wanneer je hem voor het laatst gezien hebt, maar als dat al een tijdje geleden is kun je iets sturen van: ‘Hee! Kom je nog weleens in *plek waar je met em gezoend hebt*. Vond het namelijk wel leuk vorige keer… x’
Of idd expres een smsje sturen dat eigenlijk niet voor hem bedoeld is.

Weet hij dat jij zijn nummer heeft? En zo ja heeft hij dat zelf gegeven. Want als je via via hebt en je smst. Merkt hij dus al dat je moeite hebt gedaan z’n nummer op te zoeken. Als je zijn nummer van hem zelf hebt gekregen kun je sturen oftie nog naar die plek gaat waar jullie toen hebben gezoend ( tijdens het utigaan toch? ) Dat jij wel gaat en het leuk zou vinden als hij er ook weer is.

als je hebt gehoord dat hij je leuk vind zekers smsen.

MAAR ! zet er niet gelijk hvj of ily ofszo onder want dat staat gelijk heel wanhopig. beëindig je sms met ; Dikke kus. ofszo.=)

haha geen hvj zeggen nee. De tips zijn wel goed, maar zeg niet direct hvj,
gewoon “x”

dankjewel allemaal voor de tips :slightly_smiling_face:
maar dat van hvj enzo was ik ook niet van plan hoor :stuck_out_tongue:

up

Zeker geen hvj, nee xD
of savonds als je in bed ligt, Weltrusten :wink: Xx

jaa die vind ik goed als je in bed ligt savonds smsen weltrusten of slaap ze zoiets

Gewoon smsen joh! wie niet waagt, wie niet wint :wink:
Ik zou iets smsen van;;

Heey! Wat ben je aan het doen? Zullen we binnenkort weer eens een keertje afspreken? xx’

of als je weet dat hy uitgaat;;

Haai! Veel plezier vanavond & ga je ook los voor mij? :wink: xx’

ahaha daar heb ik zelf wel goede ervaringen mee :stuck_out_tongue:
Succes! :slightly_smiling_face:

Haha die
" Haai! Veel plezier vanavond & ga je ook los voor mij? xx’ " is goed :wink: moet ik onthouden

En jaaa gewoon smsen, niet geschoten is altijd mis he :wink:
gewoon zo iets wat iedereen zegt ja van wat ben je aant doen enzo :slightly_smiling_face:

hehe ik heb gester dat van slaap lekker gestuurd :stuck_out_tongue: ik kreeg gelijk 4 smsjes terug haha