flirt of gwn serieus? :s

Ik vind een jongen wel leuk, maar ik denk dat hij meer als gwn een flirt zie ofzo. Ik heb al een paar x met hem afgesproken en toen hebben we ook gezoend en hij zegt telkens dingen op msn van je bent lief en ik wil je graag weer zien. Maar laatst toen ging ik uit en toen was hij daar ook, maar der waren echt allemaal meisjes om hem heen en die zaten de heletijd aan hem maar hij ging wel naar mij gebaren en we hadden toen ook gezoend. Maar de volgende dag keek ik op twitter en toen zag ik dat ie met ze ex ging zwemmen en nog een meisje en een jongen. Dat meisje had ook op twitter gezet van: in **** zijn bed en ze had wel meerdere dingen op hyves gezet van in zijn auto en dat hij bij haar op de camping was en hij heeft ook veel meisjes als vriendinnen. Hij smst altijd heel droog, alleen antwoorden als het voor hem belangrijk is. Laatst was ie ook nog op vakantie en toen had ie waarschijnlijk wat met een belg want waren allemaal foto’s van hun samen dat hij zijn hand op haar been heeft en van alles. Maar hij zegt wel telkens tegen mij van ik wil je zien enzo en hij wou langskomen toen ging die me bellen. maar neemt hij me dan wel een beetje serieus of ben ik dan gewoon een scharrel voor hem?

scharrel maar wel 1 waar hij misschien maar dan ook heel misschien iets meer om geeft omdat hij naar jou toe ging ipv die andere meisjes maar mij lijkt het dat hij jou dan in de aandacht wilt zetten, worden andere jaloers en proberen ze zijn aandacht weer te trekken enz…

Dan is hij gewoon een player en gebruikt hij jou. Wat hij tegen jou zegt, zegt hij waarschijnlijk ook tegen een ander meisje. Sorry ):

Maar ik ken hem wel best lang, want hij is de neef van een vriendin. En hem echt als een player zie ik ook niet. Hij is ook wel lief en hij ging toen ook alleen met mij zoenen tijdens het uitgaan terwijl ook allemaal vriendinnen van hem er waren. Ik ben ook al een xtje bij zijn huis geweest

Ja maar dat je hem best lang kent, maakt niet uit. Als hij jou echt leuk zou vinden zou hij niet met andere meiden bezig zijn, en ik denk dat je dat zelf ook wel weet…

En dat wilt zeggen dat hij geen player is? Sorry maar als hij veel meiden om zich heen heeft die hem aanraken is hij wel een player

Veel jongens houden van flirten (een soort checken hoe ze in de markt liggen is dat voor de meeste).
Met een aantal van mijn vrienden flirten ook met mij, gewoon voor de lol omdat we het leuk vinden. Verder (meestal) zoeken we er niets achter.

Het probleem met flirten is, het kan voor de lol zijn maar het kan ook zo zijn dat hij je echt ziet zitten.

Wij kennen die jongen niet dus weten niet of het een player is, veel schreeuwen gelijk PLAYER! maar dat hoeft niet altijd zo gelijk te zijn.

Jij bent de enige die daar achter kan komen, spreek gewoon wat vaker met hem af en breng het desnoods voorzichtig ter sprake dan weet je het gauw genoeg :wink:

Ik weet zeker dat hij geen interesse in alleen jou heeft. Hij vind je wel leuk maar hij vind een heleboel andere meisjes ook leuk. Dat je een keer bij hem thuis bent geweest en dat je hem lang kent zegt echt helemaal niets. Wees lief voor jezelf en geef het op.

Ik zou het wel jammer van hem vinden als het echt zo is… Hij zei ook een keer dat hij niet zo’n hopper is dat ie niet van het eene naar het andere meisje gaat en in café had ie alleen met mij gezoend niet met die andere. En hij gebaarde aldoor naar mij dat ik moest komen voor zoen enzo maja ik weet t gewoon niet ik zie hem vrijdag weer bij een festival

Achja je moet het zelf weten je trapt er waarschijnlijk toch wel in…

Hij vindt je niet leuk

Vraag aan hem wat hij van je moet en wees duidelijk wat jij van hem wilt. Klaar.

Haha, “hij is wel lief, ik zie hem niet als een player” nee, duh, players doen juuuuuuist lief, daarom playen ze ook.

Je moet het allemaal zelf weten, maar ik denk dat je te naïef bent. Er zijn jongens op deze wereld die wel moeite doen om je te zien en je niet als een tussendoortje behandelen. Ik denk niet dat het een ‘eer’ is dat hij alleen met jou zoende die avond; jullie gingen uit, dan gebeuren dat soort dingen nou eenmaal.

Natuurlijk is hij geen ‘hopper’, hij heeft gewoon meerdere meiden tegelijkertijd. Hij onderhoudt goed contact met zijn ex, met jou en vast nog wel andere meisjes. Er is een reden dat hij nog single is en als hij oprecht interesse in jou had, deed hij vast meer moeite om bij jou te zijn dan bij wie dan ook.

Ik ben nogal grof, excuses hiervoor.

Nee maakt niet uit maar hij vraagd even goed of hij kan langs komen hoor alleen dan vraagt ie aldoor net als ik niet kan…

juist en dat maakt hem dan opeens wel betrouwbaar?

Hij doet ook weer wel moeite voor me anders vraagd ie niet of ie langs kan komen om me te zien

Hmmf we blijven hier zo wel bezig, jij kent hem het beste en ik zou zeggen ga op je gevoel af.
Jongens vinden het leuk om achter een meisje aan te gaan maar bij sommige is dat maar voor even…

Oke ik heb net aan hem gevraagd waarom en je eigenlijk nog single? En toen zei hij: ik heb een vriendin en ik: oja? Wie dan en hij: jou toch? Maja ik weet natuurlijk niet of hij dit serieus doet

Bullshit het is je vriendje toch niet anders zou hij je wel op een normale manier vragen.