Flirt in Amerika, vriend in Nederland

Ik zou stoppen, inegeval niet meer flirten. Tuurlijk kan je hem nog als beste vriend houden? Als het echt iets word met die andere jongen, en die jongen komt erachter dat je iemand anders leuk vindt en ermee flirt, voelt hij zich vast errrg kut… Zoals jij je zou voelen als je erachter kwam dat jouw vriend dat deed. En al zou je doorgaan; dan is het eigenlijk een soort van bedriegen vind ik, je neemt met hem omdat je niet de jongen van amerika kunt nemen als je snapt wat ik bedoel haha. En wat boven mij gezegd was; je zat een jaar bij hem op school, en er gebeurde niets… Dusja, de keuze is aan jou :slightly_smiling_face:

Is die jongen uit Nederland gewoon een tweede keuze, omdat die in Amerika te onrealistisch is?

kijk, het is echt niet zo dat ik die in amerika niet kan krijgen, dus in nederland maar een random jongen pak… >< dit is helemaal niet gepland! (duhh)

Ik date gewoon al met die jongen in Nederland, maar ondertussen ook wel ‘onschuldig’ flirten met die uit amerika… maar dat is een beetje uit de hand gelopen… (ik flirt voor de gein wel met meer mensen over msn)

Maar die jongen komt sowieso naar Nederland, het is géén verspilling van zijn geld (hij gaat met zijn ouders naar europa, die betalen dus) en ook al is er niets tussen ons, hij zou sowieso gaan.

mijn enige vraag is:

Zal ik Rory wel of niet vertellen dat ik hier iemand date?

wel

Dat zei ik ook niet, maar om je vraag te beantwoorden: ja ik zou het wel vertellen.

Ja, natuurlijk vertel je dat!
Waarom zou je dat niet doen?

omdat ik 'm niet wil kwetsen

maargoed, volgende keer dat’k 'm spreek zal ik het zeggen