Flirt in Amerika, vriend in Nederland

Vorig jaar heb ik een jaar High School gedaan in Amerika. Daar zat ik bij een jongen in de klas, laten we 'm Rory noemen ;P. Weinig contact gehad toen… maar aan het einde van het schooljaar ietsje meer… ben één keer langs geweest of zo, niet zo boeiend
maar nou ben ik alweer een half jaar thuis, heb 'm op msn, en we flirten op msn een hele boel. En in juni ergens zou ie naar Nederland komen! =D om me op te zoeken. Ik vind 'm ook wel echt leuk, heb een ‘crush’ op 'm enz… en dat is wederzijds

maar nou heb ik hier ook een hele leuke jongen waar ik al even mee date. En dat wordt ook echt iets, en ik vind hem ook super.

Mijn vraag:
Kan ik Rory houden als ‘fantasie’, iets wat toch nooit iets wordt? Of moet ik tegen hem zeggen dat ik nou met iemand anders date?

Ik zou die Rory afkappen, ik denk dat er alleen maar problemen van komen. Stel dat die andere jongen echt serieus wat wordt, is het heel moeilijk om dan Rory ‘weg te doen’ hoezegjedat :stuck_out_tongue: Dat je niet meer met m flirt zeg maar. En hoe realistisch is het om met Rory te blijven contacten, je zou m hooguit 1 a 2x in het jaar kunnen zien. Stel dat je verliefd wordt op hem door het geflirt, ben je dus via t internet verliefd en niet irl. En dat lijkt me heel moeilijk en niet realistisch.

Ik denk dat je op zich die jongen uit Amerika wel als fantasie kan houden, je weet zelf ook dat het niks wordt! En dan kun je voor de rest gewoon lekker daten met die Nederlandse :wink:

maar vinden jullie dat ik tegen Rory moet zeggen dat ik iemand date?

Jaa, natuurlijk. Je moet wel eerlijk zijn. Anders komt hij straks voor je naar nederland en dan heb je opeens een vriend?

Je zou het kunnen doen, maar je moet vooral niet zorgen dat je echt heel vaak met hem gaat zoenen en dat je te veel met hem om gaat. Ik zou Rory dus (letterlijk en figuurlijk) een beetje op afstand houden.

ik weet niet of je het verhaal gelezen hebt, maar hij woont in amerika… :stuck_out_tongue: met de afstand zit het dus wel goed (aangezien ik gewoon in nederland woon)

en als je date serieuser dan dat wordt en jullie een relatie krijgen vind hij rory vast ook niet zo leuk

Ja dat bedoelde ik dus ook :’)

mja, klopt, maar Rory blijft sowieso een vriend

Hm, ik denk indd dat je Rory beter kunt laten zitten. Natuurlijk, praten mag altijd, maar wees eerlijk tegen hem. Zeg dat je een jongen hier date en dat je denkt dat het iets gaat worden. Wat dus wil zeggen dat hij je niet op moet komen zoeken. Dat maakt het alleen maar moeilijker. Richt je op de jongen die hier woont en hou Rory als goede afstandsvriend.

ik wil hem wel zekersteweten zien, dus hij moet me wel op komen zoeken :stuck_out_tongue_winking_eye:
hij is dan trouwens toch in europa met zijn ouders
maar ik denk wel dat ik tegen 'm ga zeggen dat ik nou hier iemand date:)

als je realistisch bent is de kans groter dat het iets wordt met die nl-vriend dan met rory. kans is groot dat je elkaar uiteindelijk toch niet zo leuk vindt als je elkaar weer ziet en de afstand is gewoon veel te groot om een ‘gezonde’ relatie mee te onderhouden!
je kunt m natuurlijk wel ‘houden’ voor de sometimes needed egoboost, wanneer je even aandacht en flirtations nodig hebt, maar vertel m idd eerlijk dat je seriously aan het daten bent =)

Dan moet je hem maar niet uitnodigen.

Mijn nichtje is het afgelopen jaar 2 keer naar het buitenland gegaan voor een jongen(eentje in Amerika, werd niks, en daarna naar Griekenland, maar dat is inmiddels ook uit) Overigens dikke geld verspilling.

Misschien voelt hij ook wat voor jou en komt hij helemaal naar Nederland en blijkt het niet wederzijds te zijn.

als hij jou echt leuk vind komt hij toch met verkeerde ideeen en valse hoop naar nederland.
Dan gaat hij toch proberen je te zoenen etc. en als jij dat dan niet wil
omdat je bezet bent voelt Rory zich denk ik bedrogen en heeft hij zijn geld
verneukt.

Gewoon zeggen dat je aan het daten bent :wink:

mee eens.

Je moet je afvragen; Waarom wel over msn, en niet in het echt? Je zat een JAAR daar op school, en in die tijd is er niets gebeurt?.. Waarom zou dat zijn?

voor iedereen hier die zegt dat je wel over msn met die amerikaan kan
flirten terwijl je ook een nederlandse vriend hebt…
Hoe zouden jullie het vinden als je vriend over msn steeds flirtte met een meisje
uit amerika, en haar leuk vond. Je kan dan fysiek natuurlijk niet vreemd gaan,
maar toch bedrieg je je partner een beetje.