Hey,
Ik heb een jongen in het oog. Hij woont in ander land enal en wij zien elkaar in de zomervakantie. Wij chatten veel. Op chat waren wij keer op een groepschat en ik zei van ja waarom is er hier niemand en hij zei ja niemand is geinteresseerd in jou, behalve ik . Paar dagen later zei vroeg ik hem of ik irritant ben ben ofzo en hij zei nee en gebruikte mijn naam in verkleinwoord. Vandaag vroeg ik hem of hij een foto wilt bewerken voor mij en hij zei voor jou alles. Betekend dit iets?
Je naam als verkleinwoord is wel cute, soms kunnen jongens dit idd gebruiken als ze proberen te flirten (maar geen garantie). Die andere dingen dat weet ik niet… Ik zou hem trouwens niet vragen of je irritant bent (klinkt dat alsof je expres aandacht van hem zoekt omdat ie wss voor de aardige weg kiest en nee zegt). Flirt een beetje met hem en kijk wat ie terugzegt, wie weet levert het wat op!
Ik vroeg hem of ik irritant was op een groepschat. Wij zitten daar met 10-20 personen ofzo en ik flip meestal als er weinig volk is, allee niet flippen maar jullie weten vast zeker wat ik bedoel. Maar ik weet niet hoe ik moet flirten. Wat moet ik allemaal zeggen?
Geef hem anders ook een cute bijnaam, gebruik zijn naam bijvoorbeeld ook in een verkleinwoord. En via whatsapp kan je ook makkelijker flirten door bepaalde emojis te gebruiken bijv. ik weet niet of die er nu goed uit ziet omdat ik 'm om mijn laptop typ maar je snapt denk ik wel welke ik bedoel haha. Succes ermee! xx