Flip In Hair Extensions prut..

weet iemand extensions die wel normaal blijven en niet meteen droog of stug worden…?

Ja hoor, ik heb zelf mijn flipin bij thrix.nl gekocht. Ik ben er echt heel tevreden mee en deze worden niet droog of stug. Bij mij is ie er nog nooit afgewaaid ofzo. Je moet m natuurlijk wel goed op maat maken. Ja natuurlijk moet je er niet mee op z’n kop gaan hangen… Duh* Maar voor dagelijks gebruik vind ik het perfect!

Hoe bedoel je? Ik geef gewoon antwoord op de vraag van Gucccix… Je kunt ook overal een probleem van maken. Oude topics worden ook gelezen hoor…

Ik ga binnenkort mijn eigen flipin maken. Heb er nu 3 jaar mee gedaan (van een kapper uit 's-Hertogenbosch, geen idee welk merk zij hadden…). Nu heb ik brazilliaans haar besteld, moet ik wel eventjes op wachten wordt custom made gemaakt in Brazillië uiteraard :wink:! Leuk deze forumonderwerpen trouwens :slightly_smiling_face:!

Oja ondanks dat ik hem 3 jaar al heb, is hij nog steeds perfect. Ik stijl het haar, ik was ze regelmatig (gewon met normale shampoo zelfs) en er gebeurt niet veel mee, hooguit een beetje droog. De ‘‘originele’’ flipin zou ik nooit kopen, ten eerste enorm dun en ten tweede snel droog dus schijnbaar… ga voor matten en maak die aan elkaar, veeul beter