Flip In Hair Extensions prut..

Hallo allemaal,
Ik heb bij mijn kapper de flip in hair gekocht, en ik was helemaal blij dat ik langer en voller haar kon krijgen met zo’n makkelijke methode.
Helaas was de pret snel bedorven, want na goede verzorging van het haar zag het haar er droog en dof uit (lees: erg droog, mensen zagen dat het extensions waren)
Ik terug naar de kapper en die hebben het haar uiteindelijk opgestuurd naar de leverancier.
De leverancier had het haar ingesmeerd met een haarmasker en een nachtje in lauw water laten staan en toen kreeg ik het terug. De flip in zag er inderdaad niet zo droog meer uit, maar na een week was het weer hetzelfde liedje.
Ik weer terug naar de kapper, na veel onderhandelen een nieuwe gekregen. Ik had er geen vertrouwen meer in, maar ik dacht laat ik het toch maar proberen. Het ging goed, tot nu weer. Heb niks raar met het haar gedaan, goed verzorgd en 1 x gewassen.

Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige pechvogel ben met deze Flip in extensions.
Heeft iemand ook een slechte ervaring ermee en heeft iemand tips dat ik het haar nog kan redden?

Excuses voor het lange verhaal.

Is het echt haar of nep haar? Als het nep is mag je het niet wassen, misschien dat het daarom zo droog geworden is?

Ik had precies hetzelfde met haarextensions van Balmain hairXpression. Dat waren synthetische en ik had er niks verkeerd mee gedaan, en in de winkel kreeg ik te horen ‘je hebt ze gestijld!’ terwijl ik ze zelfs nog nooit gefohnd of gestijld had. Uiteindelijk na lang zeuren zijn ze opgestuurd en daar zagen ze gelukkig ook dat het niet mijn fout was, daarna heb ik tot 2x toe nieuwe gekregen en toen pas geld terug. Dus als ik jou was zou ik gewoon weer terug gaan, en geld terugvragen!

Het is aziatisch (of hoe je het schrijven mag) haar. En de kapper zei dat ik het inderdaad niet te vaak mocht wassen. Heb het haar nu ongeveer 2 maanden schat ik en omdat het zo droog werd had ik het gewassen in de hoop dat het niet zo droog werd…
Ik baal hier zo van, het is toch wel even 184 euro, verwacht je ook wat kwaliteit lijkt me…

Bedankt voor je reactie!
Ik ben ook inderdaad van plan om in deze week nog langs te gaan, ik heb ook behoorlijk wat geld uitgegeven voor de ‘verzorging’ van de extensions, dus baal erg

Nuja, dat is ook niet zo slim he…

de kapper zei dat ik dat moest doen, dusja. ^^

het ziet er nu ook niet meer zo droog uit als de eerste keer omdat ik het dus heb gewassen, maar de vraag is voor hoelang …

^Maar haar wat vast aan je hoofd word gemaakt en je 4 maanden in houd zal toch ook gewoon steeds meegewassen moeten kunnen worden?

Het zit met een visgraatje vast, en dat moet je op je hoofd doen, en dan met een puntkam je eigen haar erover heen kammen, moet je maar even youtuben!

je mag het ook niet vaak wassen he? en je moet heel erg oppassen met welke shampoo en cremespoeling je het wast. het kan niet vet worden of wat dan ook omdat het geen haarwortel meer heeft enzo.

welke shampoo gebruik je etc?
en laat het eens een nachtje in de cremespoeling staan (:

oh ik zeg dingen die je al wist… maar ja extensions worden helaas best snel droog.
gewoon de hele nacht in (andrelon werkte bij mij goed) cremespoeling en smorgens uitspoelen.

Ik weet het, maar ik bedoel, stel je hebt microring extensions. Die doe je niet 's avonds even uit. En je haar was je toch ongeveer om de dag, dus lijkt het me dat die vaak gewassen worden…

Ik had vroeger ook alleen maar gerotzooi met dure extensions. Nu heb ik goedkope extensions van een toko op Curacao. Ik heb nog nooit zulke goede extensions gehad. Ik doe er nu al bijna een half jaar mee. normaal hoogstens 3 maanden. Ze kostte omgerekend ongeveer ¤45,00

De flip inn maak ik zelf. Haar elastiekje kapot knippen, aan de uiteinde van het matje naaien. Vislijntje er doorheen en hoppa!

Waarom was je het uberhaupt? Het kan niet vet worden, hooguit een beetje gaan stinken na het uigaan bijv. maar dan krijg je er weer uit door hem gewoon even uit te doen en op te hangen. Ik heb ook een flip in, en de mijne blijft er goed uitzien, na een half jaar.

Misschien nu ook in een haarmasker laten staan, en dan laten weken ofzo. Wat die man dan ook deed (die ze in dat haarmasker/conditioner deed).

En dan in vervolg niet meer wassen? Als je 's ochtends na het douchen in doet, of 's avonds voor het douchen uit doet, dan heb je daar geen last van?

Kun je misschien een foto maken van je flip in hoe hij er nu uitziet?

ik was mijn extensions gewoon om de dag hoor. met “gewone shampoo” cremespoeling gebruik ik alleen in de punten. na het wassen doe ik biosilk of silk infusion van CHÏ in de punten en ik heb geen problemen.

Ik heb het zelfde meegemaakt.
Mijn flip in was enorm droog, in de klit.
De tweede ook…ze gaan maar een maand of vier mee, omdat ze zo klitten en droog zijn verlies je enorm veel haren en de flip in hair heel snel dun.
Service is ook slecht, ik kreeg bi tweede die slechts 4 maanden oud was en al op was, 50 euro korting. En mijn tweede is nu ook kapot en lelijk.
Ze proberen het terug op jou te gooien, of je wel goede producten gebruikt etc.
Het systeem is leuk , kwaliteiten sucks…maar gelukkig gaat hairdream de flip in ook maken, deze zal wel stuk duurder worden.
De flip in lijkt niet duur, maar het is rommel en dat is het dus weer wel duur.
In de winkel ziet de flip in hair en goed uit, maar na een keer wassen begint de ellende.

hee!
ik heb hetzelfde probleem als jou…
heb ook een flip in hair bij de kapper gekocht
in zo’n soort ronde koker heb jij deze ook?
en het haar is nu echt heel stug en droog…
alles wat ik erin doe qua creme’s en maskers
niks helpt het helpt voor 1 dag of 2 en daarna
wordt het weer vreselijk droog …