Flikkerende kaarsen zonder wind(vlagen).

Iedere avond voor het slapen en soms overdag, doe ik mijn kaarsjes aan. Er staat nooit een deur of raam open als de kaarsjes aanstaan. Maar toch flikkeren ze ontzettend.
Ik heb drie kaarsen die in een soort driehoek naast elkaar staan. Dan is er altijd een bepaalde kaars die flikkert. Zonder dat de andere kaarsen mee-flikkeren, terwijl ze heel dicht bij elkaar staan.
Nu heb ik zitten denken, ik geloof in geesten by the way, misschien zit(ten) er (een) entiteit(en) in mijn kamer.

Heeft iemand hier ervaring mee, en misschien tips om erachter te komen wat er aan de hand is? Ik ben dood nieuwsgierig.

:pensive: tocht

Tocht heb je toch wel door? Ik heb geen plekken waar tocht door kan komen, mijn deur heeft geen kieren of stukken waar tocht door kan komen.

Geesten, zonder twijfel. :pensive:

Het kleinste dingetje kan een vlam al laten bewegen. Dat hoef je zelf geeneens te voelen.

Ik zou het gewoon lekker laten zo als het is, ik bedoel, als het geesten zouden zijn, moet je die niet gaan lastig vallen. :stuck_out_tongue: Maar het is wel vreemd ja, snap dat je nieuwsgierig bent.

Misschien zit er een langer lont aan die ene kaars

good grief. Jij hebt teveel horrorfilms gekeken.

Ik denk dat het gewoon aan de lont ligt.

Dat

Er zijn altijd luchtstromen die door het huis het huis trekken, waarvan jij ze niet hoeft te voelen.

misschien je adem als je er naar kijkt?

Hoezo dat nou weer? Er zijn mensen die in god geloven, en ik geloof in zielen die overblijven nadat iemand dood is gegaan. Om daar nou meteen zo’n reactie over te geven vind ik raar.

Bedankt voor de reacties.

Als jij beweegt of ademt kan het ook. Of misschien heeft het iets met zuurstof in de lucht te maken.

Volgensmij is dat gewoon normaal…

Kaarsen flikkeren zo vaak… Heeft met de lont te maken geloof ik

Luchtstroom in je kamer, zuurstof dat erbij komt. Is normaal hoor.

Freddie Mercury, Michael Jackson en Elvis zijn allemaal persoonlijk nedergedaald om op dat kaarsje te blazen.

Wat is dit nou weer voor een dom antwoord.