Flikken Maastricht

Wie kijkt het allemaal?

(oh en voor de mensen die niet bijlopen met de serie, SPOILERALERT!)

IK! Kijk het al vanaf het eerste seizoen (:

Het is zo leuk! Al vind ik het wel stom dat Eva zwanger is van die Peer en niet van Wolfs. ):

Ik kijk het ook! Iedere week weer! Ik vind het echt super leuk! Ja, ik vind het ook stom dat Eva zwanger is van Peer! ):

Ik kijk het ook! Inderdaad stom dat Eva zwanger is van die Peer i.p.v. Wolfs.

Ja, ze lieten in het voorstukje dat stukje uit de film zien… Maar hoop stiekem dat het niet van Peer is :’)

Stiekem hoop ik dat ook.

aaah zielig einde en het kind is toch van Peer @$#^%$

Jaaa ik kijk ook! Heb alle seizoenen gezien.
Ik vind die nieuwe hoofd-dinges waarvan ik de naam ben vergeten (heel duidelijk) vet stom, ik wil Hoebens!

Ja ik kijk het ook. Het is super leuk! En de film van flikken was echt heel spannend :grinning:

Ik kijk het ook :slightly_smiling_face:.
Vind het heel erg leuk!

Joe ik.
Laatste was zeer realistisch en goed.
Toch mis ik een rode draad dit keer. Behalve die zwangerschap dan.

Die zwangerschap moest er wel in hoorde ik later… aangezien in real zwanger bleek te zijn haha. Maar wel jammer dat het niet van Wolfs is…

Dit is de reden waarom ik iedere vrijdagavond thuisblijf :") Ik mis alleen af en toe wat afleveringen en ik heb ook niet het eerste seizoen gezien, maar het blijft leuk!

^Haha ja ik blijf ook het liefst thuis voor flikken! Maar helaas heb ik soms verplichtingen… :’) Maar je kan het nog niet zien bij eva dat ze zwanger is, wel jammer dat er dan waarschijnlijk niet snel een nieuw seizoen komt hierna. Maar wel leuk voor haar :stuck_out_tongue:

Heeft Eva nou een miskraam?

^ Ik denk het… Jammer, vond het idee dat Wolfs en Eva samen voor dat kind zouden zorgen heel leuk…

Ja, me too. :c Ik vond dat gesprek met Fleur en Wolfs echt een leuk vader en dochter gesprek :’)