Flexislet's foto's

Iedereen heeft een topic, dus waarom ik niet? (;
Binnen een paar weken heb ik mijn Canon EOS 1000D maar bijna al mijn foto’s zijn gemaakt met een Sony Cybershot
Ik weet dat mn foto’s niet echt correct zijn, maar ik ben een beginneling en probeer zowat alles uit

Galgenweel, Antwerpen

http://i513.photobucket.com/albums/t339/snowboardmeiske/DSC03074.jpg

http://i513.photobucket.com/albums/t339/snowboardmeiske/DSC03076.jpg

Nee ik vind er niet veel aan. Die potivs is trouwens opzich al vies, en je hebt die foto helemaal niks interessants of mooi gegeven als je begrijpt wat ik bedoel. En je horizon is niet recht.

flexislet?

:’)

OT: Ik zie bijna alleen maar gras, niet mooi.

Ik vind ze wel mooi, niet zo bijzonder, maar wel mooi :slightly_smiling_face:

dacht ik ookal maar ik hield me in x]

Juist ja.

Flexisel. Flexislet.
Hoe the f*ck ben je erop gekomen. (leuke woordspeling :3 )

misschien is ze een flexibele slet

Volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze een ‘flexe slet’ of gewoon heel erg makkelijk is.

Teefskie …

vind het een beetje eentonig.

```html
Het maakt me niet uit wat jullie vinden van mn nickname, als jullie zo graag willen weten WAAROM flexislet:
Mijn vriendinnen en ik hebben allemaal een marginale bijnaam en de mijne is Sas de flexislet, klaar?

Ik weet dat die foto’s een beetje eentonig waren maar ik moet nog een beetje experimenteren en weet helemaal niks van fotografie.

Nog een paar foto’s:

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Kheb geprobeert te variëren, dus alle opbouwende kritiek is welkom!
```

welleuk
jammer dat de kwaliteit niet zo goed is…
maargoed
je krijgt binnenkort een canon las ik? :grin:
x

idd, er had een model in moeten staan :'D

De allereerste van de eerste post vind ik wel iets hebben, de rest niet zo

ghehe, dat is precies wat ik wilde posten xD

ot; dat met die zon is wel leuk gedaan ofzo. Maar het mist allemaal iets. Het is een beetje saai en leeg. Het wekt geen bepaald gevoel op bij mij.

Bedankt, ik zal erop proberen letten om ze meer te laten spreken

ben een vrouwelijke hond woef

OT: er mist iets in je fotos maar met meer oefenen kun je heel ver komen! neem gewoon overal je camera mee naar toe en maak van alles fotos uit verschillende hoeken met verschillende lichtinvallen, en misschien wat kloten met het diafragma en sluitertijd zodat je de camera enzo leert kennen :wink:

de foto’s in je beginpost zijn mooi,

omdat de dingen die eropstaan gewoon mooi is.

Bedankt voor je goede tips(; als ik men Canon heb, neemk hem overal mee naartoe!