Flessen en blikjes rollen/schuiven in de auto

Hoi meiden,

Wie heeft een creatieve oplossing voor mijn probleem?
Ik rij heel veel in mijn auto door mijn werk en omdat mijn vriend best ver weg woont en heb daarom altijd blikjes cola,flesjes water en eten/snoep achter in mijn auto liggen.
Nu is het al een paar keer gebeurd dat ik iets te hard door de bocht ging en alles door de auto rolde.
Er is zelfs een keer een blikje cola te hard op de grond gekomen en geknapt, toen zat mn hele auto onder de plakkerige cola.
Nu heb ik dus en creatief idee nodig om mn eten/drankjes te vervoeren.
Ik dacht aan een doos maar dat neemt zoveel ruimte in en alles in een tas vind ik niet handig + dat het blijft rollen.
Ik heb een kleine auto dus ook geen opbergvakjes en ook geen houden voor bijv een blikje wat de meeste autos wel hebben.
De kofferbak vind ik niet handig aangezien ik dan iedere keer moet stoppen en het tijdens het rijden wel eens pak. (dan ligt het los achter op de bank of naast mn stoel op de grond)
Wie heeft er een creatief idee om dit op te lossen?
Dus dat ik het tijdens het rijden makkelijk kan pakken en het niet gaat rollen/verschuiven in mn auto?

Up!

En gewoon een kratje? Of een tas die een hendel heeft die lang genoeg is om over je hoofdsteun te hangen? Dan kun je de tas ophangen aan een kant en dan kun je vrij eenvoudig je drinken pakken.

Hmm ja ik zat ook al een een lage doos of krat te denken maar dat neemt zoveel ruimen in aangeizne in n kleine auto heb haha.
Die tas is wel een goed idee!
Het is gewoon niet handig om te eten of drinken in de auto maarja.

Ik heb bij de blokker in een 1 euro rek kleine kratjes gevonden waar precies 2 blikjes naast elkaar in passen, misschien is dat iets voor jou? ze zijn klein, opvouwbaar en in verschillende kleuren verkrijgbaar!

@ mettlesome:

oh dat is zeker handig!
ik heb niks om mn blikjes in te doen en als ik drink en rij moet ik het blikje dus constant vasthouden, fijn als je een automaat hebt maar ik heb een schakelbak haha.
Ik kan het er miss wel in laten bouwen maar dat kost waarschijnlijk best veel, ik ga morgen even kijken!

Mijn vader had in mijn vorige auto een houder gemaakt in het dashboardkastje. omdat er in de auto ook geen bekerhouder zat, en ik altijd drinken meeneem in de auto! (weet alleen niet meer hoe die het gedaan had)… dus mischien zelf wat gaan knutselen

Als je op google diy cup holder for car intypt, vind je vanalles

haha 3e post,
maar dit kun je ook bestellen?
http://www.ebay.com/itm/Black-Cup-Canned-Drink-Water-Bottle-Holder-Stand-Fan-For-Universal-Car-Van-Truck-/181172727250?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item2a2ebc6dd2

x

Maar het probleem was volgens mij dat ze altijd meerdere flesjes en blikjes mee heeft omdat ze vaak naar haar vriend ging of iets dergelijks? Deze oplossing is heel handig, maar voor maar 1 blikje of flesje.

Super bedankt voor de oplossing.
ik heb inderdaad ook het probleem dat ik geen beker houder heb.
Deze kun je wel kopen maar de meeste moet je bevestigen aan je ventilator rooster en dat vind ik onhandig. (word je drankje warm) en het valt makkelijk om omdat je die dingen kunt kantelen.
Ik heb nu een auto organizer gevonden op bol.com voor 19 euro.
eigelijk voor kinderen maar ik vind het er super handig uit zien.
7 vakjes voor spullen en zelf een koelbox.
en je bevestigt m zo achter je stoel.
dus topic mag dicht.
toch super bedankt iedereen!

Zit achter je stoel niet zo’n zak ding?

Nope!
is n klein stadsautootje dus niet echt veel opbergruimte!
maar de oplossing was veel simpeler dan ik dacht haha