Fleecetrui.

Ik heb nog een oude fleecetrui (oversized) incl. kraagje en ritsje haha. Maar nu is mijn vraag: Zal ik die hals eraf knippen? Of is ie dan nog steeds lelijk? xd
EDIT:

http://i42.tinypic.com/2wqwzug.jpg

In het zwart

laat eens een foto zien? dan hebben we duidelijker beeld over of dat mooier of minder mooi is :slightly_smiling_face:

http://i42.tinypic.com/2wqwzug.jpg

Maar dan zwart haha

Fleecetruien zijn altijd lelijk, daar ga je echt met de beste wil van de wereld niks meer van maken, sorry

Ik zou hem sowieso niet in het openbaar gaan dragen :’)

Ik zou er helemaal niks aan doen, wordt ie alleen maar lelijker van. Gewoon bewaren voor als je weer eens gaat kamperen etc.

Okee dankje voor de tips haha :slightly_smiling_face: Die blijft gewoon in mijn kast dus

Of onder je jas in de winter als het een erg koude dag is, en dan op school snel uitdoen.

fleecetruien zijn niet gemaakt als mooi iets. ze zijn gewoon lelijk, dat blijven ze ook. perfecte bankhangers, dus. (:

Gewoon zo houden, kun je toch niets van maken :stuck_out_tongue:
En lekker aandoen met de winter.

Als je er echt zo’n V-hals of ronde hals van maakt, en de mouw uiteinden en onderaan als dat strak was. Kon het er nog wel uit zien…

De perfecte bankhanger trui… Maar niet om mee de deur uit te gaan… Iets eraan verknippen zal niet werken.

ik zou zowiezo nooit een fleecetrui naar school/buiten aantrekken.

je kan het wel gewoon op de bank dragen of in bed wanneer het koud is :’)

Ik zou het gewoon zo houden, en lekker voor binnen dragen (:

Fleecetruien zijn lelijk en naar mijn mening bedoeld voor 's avonds op de bank of op de camping.

bewaren voor kamperen en wintersport.

ik ben de enigste persoon die een fleecetrui naar school draagt denk ik hehe
het gaat er niet om dat hij mooi is maar als het buiten vriest doe ik hem soms wel aan, gewoon een zwarte zonder rits me een grijze jeanslegging en sneakers

ik heb nogal wat fleecevesten aan naar school/
ben echt een koudbloedig persoon dus wil het wel warm hebbe…
en het interresseert me niet echt wat die maffe mensen op school van me denken :stuck_out_tongue:

Eigenlijk denk ik dat je er wel iets leuks van kan maken.
Gewoon doen! Lelijker kan het toch niet worden x’]